Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å bli gravid i snart 4 år. Jeg er kjempe lei meg pga dette. idag ringte ei vennine for å si at hun er gravid. 5 av mine venniner er gravide. Jeg var den som har prøvd lengst. Jeg var en av de som har MEST lyst på barn. Ingen av de har planlagt å ha barn. Jeg synes ikke det er gøy å treffe de på kaffe noe lenger. Jeg later som jeg er kjempe lykkelig for de. men når alle begynner å si SNART ER DET NOK DIN TUR, ble jeg kjempe lei meg.

I de 4 årene har jeg prøvd å finne ut hva som var galt. Legen og prøvene viser at alt er bra både med mannen min og meg.

Prøvde alle slags råd. IKKE TENK PÅ DET, IKKE STRESS MED DET PRØV URTE TE, NATUR MEDISIN blablabla....

Jeg prøvde pergotime for 2 måned siden. uten noe resultat. jeg skal prøve igjen denne måned men venter på mensen. vet ikke hva jeg skal gjøre. er det som har god råd:) takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd akupunktur? har ikkje noe bedre råd desverre...

skjønner godt at du føler det sånn..

masse lykke til.. håper det er din tur snart:)

trøsteklem

Skrevet

ikk emeningen å høres "kjip" ut, men ei venninne av meg prøvde iherdig å bli gravid med mannen sin i over 1 år- skjedde ikke. Så ble det slutt og de fikk nye partnere, og alle ble gravide i løpet av 2 mnd...

de passet bare ikke sammen genetisk var beskjeden de fikk. Det kan skje dessverre.

ønsker dere lykke til videre med prøvingen - det går til slutt, og all respekt for utholdenheten deres :))

Skrevet

Hei.

Føler med deg. Har vært der du er nå. Nesten alle venninnene mine fikk barn. Vi prøvde i litt over 2 år. Det var ikke noen feil med hverken meg eller samboeren min. Jeg fikk en veldig psykisk knekk av å gå og håpe på positivt svar hver mnd. Så vi meldte oss på IVF. Det er litt ventetid ca et halvt år., spørs om hvilket sykehus dere velger. I februar fikk vi en tulle som nå er 8 mnd. Vi har nå meldt oss på til søskenforsøk. Jeg venter bare på at mensen skal komme tilbake så vi kan starte opp behandlingen. Det er mange som går gjennom IVF. Vi ble kjempeoverrasket da vi startet opp med det. Det var veldig mange på vår alder (30 år), og ikke bare par som kanskje bruker det som siste utvei før den biologiske klokken setter stopp. Jeg tror mange ikke er klar over den muligheten. Det koste litt for medisinene de bruker,ca 12-15 000. Men det er så verdt det.

Håper det ordner seg for dere.Lykke til:-)

Skrevet

tusen takk for det du skrev:) ble glad. det gir meg håp. :)

Skrevet

Hei:)

Vi har prøvd i et år mindre enn dere, men jeg vet veldig godt hvordan du føler det. Det er helt forferdelig når alle rundt blir gravide uten å prøve! Jeg fikk også vite om en i dag, og jeg har bare lyst til å legge meg ned og grine. Det er så urettferdig!!! Og det blir nesten bare enda verre når de prøver å "trøste". Det er ikke mulig å sette seg inn i denne situasjonen før man har opplevd det selv.

Jeg har gått på to enkle og tre doble pergokurer uten resultat. Vi er også uforklarlig barnløse. Nå skal vi snart i gang med prøverør, og jeg håper at det funker for oss. Synes at du bør snakke med gynekologen fin og få henne til å sende søknad om prøverør for dere. Masse masse lykke til! Krysser alt jeg har for at det blir deres tur snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...