Gå til innhold

Hauskenprøvere..hvor tok dere ultralyd av eggene hen?

Anbefalte innlegg

Jeg ska på u.l av eggene på fredagen.. men da vi bor på østlandet måtte jeg finne gyn på egenhånd til denne ultralyden.. (smestadklinikken som hausken "samarbeider" med i oslo hadde ikke mulighet.. ) spurte kontordama der jeg skal om de gjorde dette, eggsjekken.. og hu sa joda, det kunne de.. men, jeg bekymrer mej for at jeg ligger der også aner han ikke hva han egentlig skal:)

tar en privat en, kvinnedoktor heter "bissnissen"..mang drar dit på tidlig ultralyd osv..

Bekymrer mej asså :)

Kan de fleste gyn dette liksom?

Fortsetter under...

Hei! Jeg skjønner bekymringen din muffin25. Jeg har brukt Merethe Blakstad på Majorstua i Oslo og hun samarbeider med Hausken og har målt mine follikler riktig ved mine 2 siste forsøk og jeg har satt El sprøyten ut i fra hennes målinger.

Mange gyn tror de kan måle folliklene, men jeg har hørt og erfart at noen ikke er så flinke... Første forsøk hadde jeg ved en annen klinikk, og da målte min faste gyn feil og jeg måtte gå på medisiner 2 dager til etter at jeg var på siste kontroll ved klinikken.

Det samme skjedde med ei venninne som hørte til i Porsgrunn og hun også var veldig glad for at hun ikke måtte sette EL sprøyten ut i fra det hennes gyn i Oslo sa... Da hun kom til Porsgrunn ble hun sendt hjem igjen fordi eggene var for små og hun måtte gå på medisiner i 2 dager til... Jeg kjenner ikke til Kvinnedoktoren, men spør om de samarnbeider med IVF klinikker og at de har god erfaring med dette!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...