Gå til innhold

Ooioioioioioi!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testa positivt, jeg!! I kveld!!! Å, for en lykkerusfølelse! Og jeg som hadde en SA forrige måned. Vi har en nydelig gutt på drøye 2 år fra før, dette blir stas! I følge den kinesiske fødselskalenderen blir dette ei jente, hehe, vi får se. Er bare så sykt lykkelig akkurat nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse :D

Skrevet

Gratulerer! Føleslesen av å stå med en positiv test i hånden er helt ubeskrivelig (og nesten litt surrealistisk). Velkommen til juni klubben:-)

Skrevet

Heihei! Gratulerer så mye =)) skriver under på det Brura76 skriver over her, en fantastisk og merkelig følelse :D Vi har også en gutt fra før, som strax er 2 år, og det kinesiske kartet sier jente her og ;) det stemte med gutten vår den gangen :D Spennende! Velkommen!

Skrevet

Gratulerer så masse og velkommen inn i varmen :)

Skrevet

Takkogtakkogtakk så mye, alle sammen! Fortsatt like lykkelig og har plutselig TRE positive tester, nå...måtte bare se det igjen, hehe (;

Ser fram til å f. eks. gå rundt og være gravid i jula, og å prøve å fortelle sønnen vår at det faktisk vokser en liten baby der inne i mammas mage. Det er så rart, for dette minner meg veldig om da jeg var gravid med ham; samme følelse, samme måned og termin kun tre uker etter!

Lykke til til dere alle! c,")

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...