Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt med voksi-pose enda? Foreløpig har jeg brukt lammeskinn, dyne og tynt ullteppe over. På kalde dager har jeg brukt vogntrekket over der igjen.. Babisen har hatt ull på overkroppen og noen ganger bomull på underkroppen, men i det siste har det vært ull der også..

Synes det kan være litt vanskelig å vite hva man skal bruke av klær og tilbehør..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har det vært 1-4 grader de siste dagene så da har vi funnet fram vinterposen. I den har han vanlige inneklær + ullsokker, tynn lue og fleecejakke. Har ikke trengt ull ennå, posen er så varm.

Skrevet

Har også funnet fram vognposen den siste uka. Nede i posen har knerten på seg body, joggebukse (eller bare strømpebukse... ikke begge deler) og en liten velourjakke og en liten lue. Da er han god og varm etter å ha sovet ute i 3-4 timer.

Skrevet

på dagen når det er varmt:

body, bukse jakke(eller heldress tynn) dyne og teppe

kvelden når det er friskt:

body bukse marinoull dress fra name it ol, eller fleec dress. dyne og teppe

hehe sånn ca da ser ann hver gang vi går ut

og selvfølgelig tynn lue, ull sokker og i går kveld ullsokker på hendene(glemte vottene)

Skrevet

Jeg har akkurat det samme som deg Lipsy :-) Tenker at det holder en stund til, og jeg kjenner jo hele tiden etter at hun ikke kjennes kald ut.

Skrevet

Vi bruker ullteppe over beina så dyne, og ullteppe over der igjen. På seg har han body og strømpebukse (ull hvis vi har noe rent) og en ulldress over det igjen. Og selvfølgelig lue og votter. :) Men tipper vognposen må i bruk snart, blir stadig kaldere, gitt.

Hva slags lue bruker dere, forresten? Har tynn ull-lue nå, men ser for meg at det snart blir for kaldt?

Skrevet

Jeg bruker voksi, men snurpen den ikke helt tett sammen. Snuppa har på seg bukse eller strømpebukse og body. En halvtykk bomullslue og en lett strikket genser.

Når det blir kaldere (mindre enn -3 på dagtid) skal jeg bytte til ull-lue og ev. ha på en ulldress el. på vanlige klær.Og ullsokker.

Skrevet

Vi har voksiposen i vogna nå. Og når hun ligger ut i vogn har hun på seg strømpebukse,body og en ulldress pluss lue. Vogna står inni en slags gang så da blir det så sinnsykt kaldt der. Bor litt utenfor Oslo.

Skrevet

Foreløpig har vi brukt lammeskinn under, dyne og vogntrekket (mykbagen har en "pose" med glidelås over) på de kaldeste dagene men det blir nok å ta frem voksiposen snart ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...