Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Oppdaget den idag, kan det være en hoven lymfeknute??? er så redd... tenker på kreft....
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg hadde en svææær muskelknute der... Gikk til legen med den, og var også redd for kreft... Er ikke helt sikker på hvor du mener, men kan det være der man evt har lyskebrokk?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Det har jeg støtt og stadig... Du kan være helt rolig, det love rjeg deg. Jeggikk rund tog var overbevist om at jeg hadde kreft p ga litt forstørrede lymfeknuter under armer og i lysken i mange år. Så bortkastet! Det er en reaksjon på et virus eller bakterie som prøver å invadere kroppen din! Kropppen din fungerer, immunforsvaret ditt jobber. Kjempebra:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Høres litt ut som et inngrodd hår som har blitt betent? Har selv opplevd å få ganske store kuler der, men det går bort av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Etter at jeg ble overvektig så har jeg fått dette: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=1612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå