Gå til innhold

Da var jeg tilbake..

Anbefalte innlegg

Skrevet

her på bli gravid... hadde en SA, sånn er det!!!

Var å sjekket med innvendig UL, og da var det på vei ut...så nå venter jeg bare på å bli ferdig med å blø...

Får prøve igjen, mannen min er veldig klar for det, så jeg gleder meg til å ta fatt på en ny pp:)

Kunne bare ønske at det ikke var sååååå vondt, men har fri resten av uka så det skal npk gå bra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist. Ønsker deg god bedring og masse trøsteklemmer. Hadde selv en ma i uke 13+5 i juli.

Skrevet

Huff det virker så urettferdig, men det er vel kroppen som ordner opp selv...

Bedre å miste tidlig da, du var jo langt på vei!!! HUff!!!

Nå må den sitte for oss alle snart:)

Skrevet

Så trist:/ Jeg mistet i MA da jeg var 13+0 den 15.aug, det hadde da gått galt for 3-4uker siden. Håper du føler deg bedre etter hvert som tiden går:) Jeg kjenner fortsatt at det er litt sårt, men ikke så ille som det var! Liten trøst i det akkurat nå, men.. Ønsker deg lykke til videre:) Håper du blir raskt gravid igjen!!:D

Skrevet

Ja, uff og huff! Høres ut som du er ved godt mot tross alt, og bra er det! Håper smertene gir seg snart!! "God bedring"!

Hilsen ei som mista for et par uker siden!!

Skrevet

Uff, det var leit, men som du sier så må man bare opp på hesten igjen... Håper du blir fort gravid igjen og at spiren sitter da.. vet så altfor godt hvor leit det er å miste.. håper ikke jeg mister selv.. da blir det fjerde gang for meg..

trøsteklem..

Skrevet

uff, så trist kjære deg!

Vet hvor vondt det er å miste og sender deg masse trøsteklemmer og varme tanker!

Skrevet

Nei dette var trist å lese :(

Godt at du er ved godt mot, og ser frem til å prøve igjen. Og at mannen din føler det på samme måte :) mistet selv i august, i uke 12. Så vet hvor tungt det er i begynnelsen.

Samboeren min er mer interessert i prøvingen etter at vi mistet, så kom noe godt utav det for vår del i det minste :) godt å være to om alt!

Lykke til videre, håper det går bra med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...