Gå til innhold

Nytt forsøk- treff april/mai-mammaer, Sagene Lunsjbar 27.10

Anbefalte innlegg

Jeg gir det et siste forsøk, prøver en hverdag denne gangen. Noen vordende mødre med termin i april/mai 2010 som har lyst til å møtes på Sagene Lunsjbar tirsdag 27. oktober kl 17.00 for et lite treff?

Skriv dere på, så skal jeg bestille bord i samsvar med interessen her :-)

Håper å se flere av dere!

Kanskje dette kan bli starten på en barselsgruppe? Selv jobber jeg som journalist i filmmagasinet Rushprint, men er i permisjon med en gutt på 6 mnd, så her blir det to tette!

Fortsetter under...

Det var litt dårlig respons på den 31, så tenkte det var lurt å flytte treffet til en hverdag. Så bra at det er noen som kan være med på tirsdag den 27! Gleder meg til å se dere.

Klem

Annonse

Hei igjen!

Trodde det ble endel den 31? Så treffet 31.10 på Lyst-Tøyen utgår?

Hverdag passer bedre for min del også,bortsett fra at samboer jobber kvelder til uka,så blir da avhengig av barnevakt.Men skal prøve å ordne det.Har jo veldig lyst til å møte dere.

Har Bim gruppe fra 1 mann også,og det er utrolig koselig,vi møtes fortsatt jevnlig.

Jeg har vært på UL pga blødninger,og det viste seg der at jeg venter tvillinger :) Ganske sjokk i begynnelsen,men nå bare gleder vi oss masse...Så her blir det liv fremover....

Håper jeg får til å komme til tirsdagen :)

Hei Lykkelig med nr 2!

Gratulerer med tvillinger, dobbel lykke på deg altså- eller snart trippel!

Håper du har mulighet til å få barnevakt. Jeg har også skaffet barnevakt til min lille.

Jeg avlyste i prinsippet treffet den 31, fordi flere sendte meg pm om at de gjerne ville være med, men ikke hadde mulighet i helgen. Men når det er sagt, er det ikke noe i veien for å gjenopprette treffet?

I første omgang håper jeg at vi sees på tirsdag.

Gleder meg til å se alle dere vordende april/mai-mammaer.

Annonse

Hei igjen!

Har nå endret "nicket" mitt litt...he,he.

Jo tusen takk,her blir det trippel lykke ja.Er litt uvirkelig enda faktisk,at det er to små troll der inne,men har gått litt mer opp for oss etter UL forrige uke.Fikk da se begge to,og de var helt perfekte.Da er det liksom litt lettere å skjønne,merker jo ikke noe til de enda.

Formen er også topp,så skal ikke klage.

Jeg har fått barnevakt på tirsdag,så jeg kommer også !

Gleder meg til å skravle... :)

Strålende at du har fått barnevakt, Lykkelig med nr 2 & 3. Det blir koselig å møte en med barn fra før, og som venter igjen!

Jeg skal prøve å være på Sagene Lunsjbar i god tid på tirsdag, og ta imot dere :-)

Gleder meg til å høre mer om tvillingene!

Klem

Heisann.

Fikk akkurat beskjed om at et møte blir avlyst i morgen, så dermed hiver jeg med og møter opp på Sagene.

Det her er første gang jeg har barn i magen,- så gleder meg til å snakke litt med likesinnede.

Hilsen Tove:)

Hei! Jeg har ikke funnet "tråden under" tidligere :) så jeg kunde ikke melde meg på, men jeg kommer også i dag og håper at det finnes plass til meg også :)

Det passer meg perfekt da jeg bor rett om hjørnet. Deilig når man er trøtt ;)

Vi sees! Carola

• 5 uker senere...

Hei, alle sammen!

Jeg har også termin i april, og så ikke at det hadde vært treff før nå, har ikke vært aktiv her inne.

Var det vellykket sist? Og har noen planlagt noe nytt treff? Kunne veldig gjerne tenke meg å treffe noen med termin rundt april/mai!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...