Gå til innhold

Tror nok jeg har blitt lurt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde 3 svakt positive grav.tester i slutten på sist uke, og trodde at det var noe på gang. Men tok en test i ettermiddag, og den kunne man såvidt skimte noe som kunne være en strek..og da måtte jeg konsentere meg for å se at det var "noe" der :(. Altså negativ test..

Venter på svar på hch-prøver og, for å utelukke at det er hcg igjen fra da jeg mistet i august. Så gruer meg litt til å ringe imorgen..må jo være verre enn å ta en CB digital det..få svaret brått og brutalt over tlf. Uff :(

Så nå er jeg skuffet som bare det, og hjelper ikke på at jeg må vente på at mannen skal komme hjem igjen om en mnd, før vi kan forsette å prøve :( huff, bare syter idag jeg visst...sikkert litt pms i bildet og, siden jeg sitter her og trykker sjokolade i trynet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mente da altså hcg prøver... :o)

Skrevet

Uff, kan tenke meg du er skuffa nå =/ Men bare å prøve igjen neste gang! Tenk fremover, det må vi bare gjøre alle sammen :) Ønsker deg masse lykke til neste pp, krysser fingrene =)

Skrevet

Takk for det :) Håpet er vel ikke helt ute enda, men er ikke så optimistisk heller. Har ikm imorgen, og får nok svar på hcg-prøven da også. Så imorgen er rett og slett den store dagen for min del :)

Hvor i syklusen er du da Synne90?

Skrevet

Kjære deg!

Det er lov å syte litt innmellom og være skuffa. Spis sjokolade så er det kanskje litt bedre i morgen.

Håper virkelig det klaffer for dere snart.

Ønsker deg alt godt!

PS: Tiramisu - is er perfekt trøst for manglende graviditet og PMS..:)

Skrevet

Tusen takk for det Callista :)

Godt å høre at man kan syte litt her inne og...for er virkelig ikke så mange andre å snakke med om denne prøvingen, siden ingen rundt oss vet at vi prøver igjen. De har nok en anelse, men føler ikke for å snakke om det siden jeg nettopp har mistet.

Tiramisu er en kjempegod is, det er jeg helt enig i :) så kanskje jeg må kjøpe meg ein boks imorgen..for får jeg mensen da, så kommer jeg ihvertfall til å trenge trøst..

Takk for oppmuntringen, det setter jeg virkelig pris på :o)

Skrevet

Den isen må jeg prøve! Lille diamant, jeg hadde ikm på mandag, men ingenting.. Testet negativ på dagen med cbd, fortsatt ingen TR men bittelitt blod i 19-tiden i dag, ikke ei dråpe etterpå.. Tisser hele tiden, men jeg tør ikke tro at det er tegn på det det skal! Skjønner ingenting, men det gjør vi vel ingen av oss =P Krysser fingrene for deg! :)

Skrevet

Da er det ingen tvil lenger! Mensen kom idag, og hcg-prøven var negativ. Så da trenger jeg ikke lure mer på det denne mnd..

På en måte er det en lettelse at det ikke var en tidlig spontanabort, som legen trodde det kunne være pga positive tester. Da har det bare rett og slett ikke klaffet denne gangen, og det kan jeg leve med :)

Så da er det bare å vente en mnd på at samboeren min kommer hjem, og nyte en prøvefri mnd ;o) om jeg klarer det da..hehe.

Synne90: så rart at du ikke har har fått TR enda da. Det kan jo være at det er noe på gang da :) er jo mange som ikke får positiv test før flere dager etter ikm, så er forsatt håp!

Lykke til ihvertfall, og kom gjerne med en oppdatering :)

Skrevet

Så trist vennen min. Ble lurt forige gang jeg også. hadde svake positive tester i ukesvis etter ma. Det merkelige var at testene var neg på alle testene fra uke 2-3 etter ma, men så ble de svake igjen. Merkelige greier. Føler med deg. Fikk mens selv på mandag, og aner ikke når el er siden syklusen min er litt på bærtur. Så får bare slå meg til ro nå og ta det som det kommer tror jeg. Lykke til du også med ny pp. Masse trøsteklemmer.

Skrevet

Fikk TR for fullt i dag, så nå er det bare å prøve igjen! :) Har kjøpt ELtest for første gang, så det blir spennende. Lille diamant: Det var trist :( Men var jo godt det ikke var SA, vi får se det positive i det :) Så får du nyte prøvefri måned, og slappe av litt! :)

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord jenter :) jeg tror faktisk at jeg skal klare å nyte den prøvefrie måneden, merker at jeg er veldig avslappet nå og koser meg!

Tror det blir mye stress med alle tankene som konstant kverner oppi hodet mitt under prøvingen. Og er vel ikke sånn det bør være...så neste pp skal jeg prøve å kose meg mer :) skal ikke slutte med eggløsningstestene, for synes det er ett flott hjelpemiddel når man har uregelmessige sykluser! Men kan vel prøve å tenke mindre på selve prøvingen..hehe.

Vi får leite etter eggløsningen vi da katta, håper vi finner den! ;o)

Dumt at du fikk TR Synne90, men da er vi begge på start igjen. Så håper vi at det klaffer snart for oss alle tre!

God helg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...