Gå til innhold

Piercing i navlen:)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dumt spørsmål på vei: Noen andre som har piercing i navlen? Er i 13.uke nå, og har ikke begynt å få noe mage. Har også piercing i navlen, og tenkte plutselig på at den bør jeg vel ta ut snart;) Ser for meg at navlen "sprekker" etter piercing hullene når magen vokser til. Noen som har erfaring med det?

Fortsetter under...

Jeg har piercing i navlen. Har ikke fått stor mage ennå, men vet at du får kjøpt en gummistang som er beregnet på gravide med piercing i navlen! Den strekker seg med magen din. Du får kjøpt det på de fleste piercing-studio. Der får du også råd om når det er på tide å bytte ut din normale piercing med gummipiercing. Lykke til!

• 4 uker senere...

Annonse

Jeg har også piercing i navlen, og lurte på det samme. jeg er i uke 13, og tenker på om jeg også skal ta den ut. Har hørt om andre som har hatt den i hele savngerskapet uten problemer og ubehag, men jeg ser for meg at den kommer til å være i veien... Har også tenkt på gummistang, for å ha den lengst mulig, men jeg tenker mer og mer på å ta den ut...

• 2 uker senere...

har hatt min ute i noen år, og likevel er den mega stygg nå. Har også fått to små strekkmerker over hullet.. Dette har alle de andre venninnene mine også som har hull i navlen og er gravide/vært gravide. Så det hjelper nok ikke ta den ut tidlig.. Men ser jo for meg det ikke er så veldig lekkert med stor mage og hull i navlen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...