♥REBECCA♥ Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 kan du se ossen graviditeten går? kan du se kjønn? er det en eller to? 261182 rebecca
Kristine_88 Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 ja, men trur ikke jeg skal gjøre det i dag Skal se imorra..har rett og slett en bedriten dag, og jeg beklager innlegget mitt før i dag...er dumt å la min dumme dag gå utover andre...er noen hormoner som er i ulage hos meg om dagen...ikke heeeeeelt sikker på hva det kommer av, men nesten... men skal se om ikke jeg får tatt en titt jeg litt seinere... klem
♥REBECCA♥ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2009 ok den er god vetdu:) tenk ikke på det:) snill er du:) takk:) klem
Kristine_88 Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Hei Jeg føler faktisk at det kan være to jenter Trur du kommer til å bli plaga med ryggen, så du kan kanskje prøve yoga for gravide også får jeg opp kvalme,og at du vil føde litt før termin.. Stemmer det at du har en fra før på 2-3 år? Føler det er et lite barn rundt deg...en som føler seg veldig trygg på deg og som kan prate med deg om det meste
♥REBECCA♥ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2009 at jeg er gravid med to jenter i magen? o håper ikke to stemmer hehe:) kvalm er jeg, men heldighvis ikke så ille enda:) jeg har en som blir 2 i juni,og en på 4mnd:) og en gutt på 7 1/2 år:) hva mente du med det siste, denne ->Føler det er et lite barn rundt deg...en som føler seg veldig trygg på deg og som kan prate med deg om det meste har du hatt mye rett når du spår noen? klem
Kristine_88 Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Har igrunn det ja.. men er lenge siden jeg har spådd da... Jeg kan godt fortelle deg hva jeg får inn om barna dine? Da blir det lettere for meg å svare på spm ditt... klem
♥REBECCA♥ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2009 ja det kan du godt:) bare spennende det:)
♥REBECCA♥ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2009 ellers går svangerskape bra ?
Kristine_88 Skrevet 15. oktober 2009 #9 Skrevet 15. oktober 2009 spår du? skal se mer på deg og dine etterpå..må spise litt osv først...
♥REBECCA♥ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. oktober 2009 hvet du det gjør jeg dessvere ikke, men har lyst og lære meg det:) men har en mor som er super flink da:)hun har aldri spåd feil på meg før:) hun har spåd meg gravid,og det har altid stemt,med alle mann:) også har hun spådd jente, det fikk hun opp 4 ganger har enda ikke hatt noen som har fått opp gutt
Kristine_88 Skrevet 15. oktober 2009 #11 Skrevet 15. oktober 2009 Hvis du vil eller kan, kan du spørre henne om hun vil spå meg? litt sånn for moro skyld..om hun får opp om jeg er gravid nå? og når jeg evt. får pos, test? f. daton min er 290588... også heter jeg Iris klem det ligger nok i familien din vettu merker det på deg, du har en veldig høy energi.. veldig stort hjerte.. du har nok healing evner også vil jeg nok trur du er klarsynt... jeg er fortsatt veldig sliten og trøtt jeg så orker ikke å "grave" så dypt om barna dine osv nå...
♥REBECCA♥ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. oktober 2009 iris, så fint navn:) måtte bare si det:) du jeg skal ta og høre med henne jeg vet du:) har du en mail adresse,så skal jeg ta og gi den til henne, med navn og datoen din:) har en del i familen som driver med kort,også en del som har healing evner. setter veldig pris på at du har tatt deg såpass tid:) også sattser jeg på at du har tatt feil,og det bare er en i magen hehe:) klem rebecca
Kristine_88 Skrevet 15. oktober 2009 #13 Skrevet 15. oktober 2009 [email protected] ja, får håpe jeg tar feil =P ikke lett med to om gangen vil jeg trur og hvertfall ikke når du har barn fra før... hehe Klem
Kristine_88 Skrevet 15. oktober 2009 #14 Skrevet 15. oktober 2009 Er glad vi kan hjelpe hverandre jeg Setter pris på noen som kan gi og vil lytte.. er lettere å gi tilbake og da og du er veldig åpen... det merker jeg...
♥REBECCA♥ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 15. oktober 2009 er nok en veldig open person av meg, altid vært det:) kan du ikke sende meg en mail ,så skal jeg sende henne den:) men du ,svangerskape går bra framover? hjelper når jeg kan vetdu:) klem
Kristine_88 Skrevet 15. oktober 2009 #16 Skrevet 15. oktober 2009 svangerskapet går nok bra ja tenkte jeg skulle sende deg en pm, men må legge deg til som venn isåfall, men det gjør sikkert ikke noe... klem
♥REBECCA♥ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 15. oktober 2009 det er bra:) nei det går bra vetdu klem
Flutili Skrevet 21. oktober 2009 #19 Skrevet 21. oktober 2009 Hei kunne du prøvd å se om jeg kommer til å bli gravid denne pp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå