Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 ..er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe litt? Tatt vitaminer, slimløsende hostesaft, bruker EL-tester..... Hva bør jeg nå? Akupunktur, pergo, hormonkrem, naturmedisin....? Noen som har et tips som dere veeet at fungerer....... Håper, håper, håper... Nå VIL jeg ha.... *Hjertesukk!*
*jente2010&jente2013* Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Hei:) Jeg kan ikke si at det fungerer,men har hørt at veldig mange har god erfaring med Clearblue fertilitetsmonitor:) Hos mange klaffer det på første forsøk, fo andre tar det noe lengre tid. Er selv inn i 1 pp med fertilitetsmonitoren, har ikm om noen dager(lørdag eller søndag) Ellers kan det være greit å oppsøke lege, bare for å sjekke at alt står bra til:) Masse lykke til, håper det klaffer for deg snart(",)
Carina har to små gull Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Så kjedelig at tanta dukka opp Happy... Hadde håpa på at det skulle klaffe for deg også denne pp. Jeg går til akupunktur denne pp og det har i allfall hjulpet meg med spottinga...får se om det er noen spire der inne. Hørt at mange som har hatt effekt av akupunktur, så er jo vedt forsøket.
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2009 Takk for gode ord og tips! Håper det ordner seg for oss alle snart.. Vurderer akupunktur sterkt! Aldri vært borti det før da.. Vondt? Dyrt?
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2009 Fungerer fertilitetsmonitoren veldig annerledes enn de digitale eggeløsningstestene fra samme leverandør? Var hos gyn før vi begynte å prøve, men bør kanskje ta en ny tur snart..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Hei:) Det er nok ganske individuelt hva som fungerer, men har hørt mye positivt om akupunktur. Jeg tok det i 2 mnd, ikke spesielt vondt og kostet vel rundt 300 per time hvis jeg ikke husker feil (rundt 500 første gang jeg tok det). Jeg merket ikke noe forskjell, men så tok jeg det ikke så lenge heller. Det jeg anbefaler deg å gjøre er og ta kontakt med lege og få henvisning til gyn. Nå har dere vel straks prøvd i et år, så da kan det være lurt med en utredning. Kanskje du bare trenger en kur med pergo:) Masse lykke til!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2009 Tusen, tusen takk! Det var gode ord..
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2009 Ønsker deg lykke til også, forresten!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. oktober 2009 #9 Skrevet 14. oktober 2009 Tusen takk! Du får holde oss oppdatert om hva du gjør videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå