Gå til innhold

Even(tyret) skal bli storebror :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testet positivt!

Satte inn 2 egg i Finnland 1. oktober og testet pos. på div. hjemmetester i helgen. Blodprøven i går viste hcg på 83 (rugedag 12), og jeg skal ta ny prøve i morgen for å sjekke at hcg stiger som det skal. Hååååper det!

Lykke-klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæææ??? Så fantastisk snøfilla!! Gratulerer!! Snakk om dobbel lykke i år 2009! Utrolig glad på dine vegne! Har fulgt med deg så smått i de 4 årene jeg selv har prøvd å bli mamma! GRATULERER igjen!!!

Klem

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Oi, oi, oi, gratulerer så mye!

Dette var dere vel undt. Nå får vi satse på at den/de klamrer seg fast i 8 mnd til :D

KLÆM

Skrevet

Oia :D så spennende :D

*krysser alt for dere* :D

Klem

Skrevet

Å Så fantastisk!!!! Gratulerer så masse masse! Har også fulgt med deg lenge. Så kjekt da! Dette skal nok gå fint :)

lykkeønskninger-

Skrevet

Hei snøfilla!

Så utrolig gøy- jeg er ikke så ofte her inne på assistert forumet for tiden- så jeg har ikke fått med meg dere prøvde igjen nå etter adopsjonen! Gratulerer så mye - utrolig spennende da :o)

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test! Dette var supre nyheter:D Lykke til med blodprøven i morgen, håper alt går bra med spiren(e) og at du får et flott svangerskap:o) XXXXX Blir spennende å høre om det er 1 eller 2 spirer...;o)

Skrevet

Ja det må jeg si, snakk om å ha holdt det hemmelig..... :-) Blir vel ikke store aldersforskjellen heller vel?

Skrevet

Å, snøfilla, nå ble jeg KJEMPEGLAD på dine vegne!!!! Jeg husker deg så innmari godt fra da du var ivrig IVF prøver før dere adopterte lille Even!!!! Tenk at du endelig er gravid!!!! Fikk du utført pgd i Finland? Husker du slet med "rare" egg, så kanskje det var pgd som gjorde susen for dere?

Hcg på 83 på rugedag 12 er jo supert!!!!

Nå fikk jeg mot til å gå på igjen når kroppen/sykehuset får ordnet opp i det triste... Om det ikke går tror jeg at jeg skal prøve din klinikk i Finland, jeg gir aldri opp :-)!

Stor og varm gratulasjonsklem fra

Skrevet

Dette var hyggelig lesning snøfilla! Gratulerer så mye:-)

Krysser fingre for at HCG stiger som det skal!

Skrevet

Tusen takk alle sammen :-)

Vi har ikke fortalt om forsøket til NOEN, og vi holder det nok for oss selv til UL er vel overstått. Men jeg ville jo gjerne dele det med noen, og da var det godt å ha dere. Hvis dette går bra har 2009 virkelig vært lykkeåret for oss. Med termin i juni blir der 21 mnd. mellom Even og lillebrøster.

Klem

Skrevet

PS: Hvis det er to der inne, dåner både jeg og mannen!

;-)

Skrevet

Hehe :-) Da får dere bare sørge for å lande mykt!

..og det takler dere fint om så skulle være. Dobbel lykke ;-)

Skrevet

Gratulerer så innmari mye, Snøfilla:-)))

Så fantastisk!

Jeg synes det er ekstra hyggelig å lese når noen som har prøvd så leeeenge lykkes;-)

Tenk om det blir tvillinger da, hihi Ü

Stor klem fra

Skrevet

Hipp hurra for deg, blir spennende å se om det blir to da! Lykke til videre!!

Skrevet

Gratulerer kjempemasse! Jeg fikk positiv test selv i dag. Det er helt absurd :-) Nå får vi bare håpe at alle andre her inne kommer etter!

Skrevet

Gratulerer så masse, dette er fantastiske nyheter!!! Så utrolig bra at du lykkes til slutt! (Og det gir jo håp for oss andre i tillegg til at det er veldig gledelige nyheter i seg selv). Kos deg som gravid :) Klem

Skrevet

Hurra, dette maa bare gaa bra :-)))) Vi skal gaa m store mager sammen neste sommer, skal vi ikke?

Vi sms's,tastes,osv.

Lykkeklem fra fertile Hellas.hehe

Skrevet

Hyggelig lesning, dette har du fortjent snøfilla;)

Gratulerer og lykke til videre;)

Skrevet

Grattis! Skal til Finland neste uke, da skal jeg tenke på deg og snufse inn litt av luften og kansje blir jeg smittet:-)

Skrevet

Å herregud Snøfilla er det virkelig sant, det er jo helt utrolig. Har måttet lese innlegget ditt flere ganger for å være sikker på at jeg ikke leste feil.

Ufatterlig glad på dine vegne. Masse masse lykke til :-)))

Skrevet

gratulerer så mye, veldig hyggelig.:-)

Kan jeg spørre om hva de gjorde noe annerledes i Finland??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...