Gå til innhold

Giraff bamse fra H & M

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til vår store fortvilelse er "Raffen" borte. Jeg har ei meget trist lita jente i hus, har noen en vi kan få eller få kjøpe? Jeg har spurt h&m hovedkontor med svar om at det ikke er lagervare (er sesongvare, kunne fås kjøpt vår 2008) og at jeg må forhøre med på de enkelte h&m butikkene. Har vært innom MANGE butikker, og det er ingen som har... sukk.

Vi hadde vært evig takknemlige for en ny Raffen! Send meg gjerne en pm om dere har en til overs!!

Hilsen Ella og mamma'n

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så trist at Raffen er borte. Datteren min har en Raff som er fra HM. Den er rosa og hvis det er den rette Raffen kan dere godt få den.

Skrevet

Tusen takk, kjempe snillt av deg ❤min fineste skatt❤, men det er nok ikke rette Raffen.

Raffen til frøkna mi er som en miniatyr giraff, brun/gul/beige.

Skrevet

Det var synd at det ikke var den rette. Jeg håper dere finner den igjen, eller får tak i en ny. Lykke til!

Skrevet

Hei.

Vi har en og den kan dere få. Vet ikke hvordan man sender pm så det må du forklare meg, så kan jeg få adressa deres. Mulig den trenger en vask før avreise også. :)

Skrevet

Herlig lizaloo!!

Hvis du klikke på profilen min (nicket mitt) skal det komme opp et alternativ som heter "send melding", i øvre høyre del av bildet / skjermen. Der kan jeg gi deg nr mitt, så slipper jeg legge ut full adresse her :) Kan ta det over en sms da!

Betaler selvfølgelig porto og gjerne litt for giraffen og - alt for våre søte små!

Skrevet

Hvis du vil at andre skal kunne sende deg private meldinger kan du endre dette valget på din egen profil. Der huker du av for om dette skal være mulig eller ei... :)

Skrevet

dytter denne opp så den ikke forsvinner... jeg har fortsatt håp!!

Skrevet

Ble det ny bamse på dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...