*LilleTroll + spira Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Til vår store fortvilelse er "Raffen" borte. Jeg har ei meget trist lita jente i hus, har noen en vi kan få eller få kjøpe? Jeg har spurt h&m hovedkontor med svar om at det ikke er lagervare (er sesongvare, kunne fås kjøpt vår 2008) og at jeg må forhøre med på de enkelte h&m butikkene. Har vært innom MANGE butikker, og det er ingen som har... sukk. Vi hadde vært evig takknemlige for en ny Raffen! Send meg gjerne en pm om dere har en til overs!! Hilsen Ella og mamma'n
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Hei! Så trist at Raffen er borte. Datteren min har en Raff som er fra HM. Den er rosa og hvis det er den rette Raffen kan dere godt få den.
*LilleTroll + spira Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Tusen takk, kjempe snillt av deg ❤min fineste skatt❤, men det er nok ikke rette Raffen. Raffen til frøkna mi er som en miniatyr giraff, brun/gul/beige.
*LilleTroll + spira Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2009 her er link til bilde av Raffen! http://giraff.blogg.no/images/269401-1-1249679519718-n400.jpg
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Det var synd at det ikke var den rette. Jeg håper dere finner den igjen, eller får tak i en ny. Lykke til!
lizaloo Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Hei. Vi har en og den kan dere få. Vet ikke hvordan man sender pm så det må du forklare meg, så kan jeg få adressa deres. Mulig den trenger en vask før avreise også.
*LilleTroll + spira Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2009 Herlig lizaloo!! Hvis du klikke på profilen min (nicket mitt) skal det komme opp et alternativ som heter "send melding", i øvre høyre del av bildet / skjermen. Der kan jeg gi deg nr mitt, så slipper jeg legge ut full adresse her Kan ta det over en sms da! Betaler selvfølgelig porto og gjerne litt for giraffen og - alt for våre søte små!
*LilleTroll + spira Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2009 Hvis du vil at andre skal kunne sende deg private meldinger kan du endre dette valget på din egen profil. Der huker du av for om dette skal være mulig eller ei...
*LilleTroll + spira Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. oktober 2009 dytter denne opp så den ikke forsvinner... jeg har fortsatt håp!!
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 23. oktober 2009 #11 Skrevet 23. oktober 2009 Ble det ny bamse på dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå