Gå til innhold

Det stikker og stråler ved høyre eggstokk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er ikke noe godt :(

Det stikker til tider ved høryre eggstokk og stråler bak i korsryggen. Samtidig stråler det nedover høyre lår.

Noen som vet hva det kan være for noe??? Har ikm på lørdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt akkurat slik som du beskriver og jeg hadde ikm i går, tok CB test i dag (og hos legen:) og begge var posetive.... :-)

Syns ikke det er veldig veldig vondt men merker det ja men hos meg kommer det og går...

Skrevet

syntes det er skikkelig ubehagelig i allefall. Går å tenker på om det kan være en exu, men det hadde sikkert vært mer ondt. Dette er bare en ubehagelig smerte som kommer i tidvise tak.

Man blir jo litt engstelig. Tok en billigstrimmel idag som var negativ.

Skrevet

Forstår det.

Jeg kan ikke huske at jeg hadde sånn sist gang men nå tenker jeg også litt på at jeg har hatt keisersnitt og kansje ting er litt "andeledes" der inne, kansje jeg merker at ting "strekker" seg mer nå..

ikke vet jeg, men innbiller meg det da..

Trist at testen var negativ men det er jo ennå tidlig.... Ikke mist håpet.

Skrevet

Har ikke begynt å spotte enda og pleier å begynne å spotte 8-9 dpo og er nå 12 dpo :) Skal teste igjen til helga om ikke TR dukker opp. Gratulerer så masse med graviditeten :)

Skrevet

Har lest at du har prøvd ut akupunktur denne pp så jeg håper det klaffer for deg. Det ser jo posetivt ut at du ennå ikke spotter.... Jeg har ikke så veldig lang lutealfase, 11 dager sist pp så jeg var litt redd for det men nå sitter den der...Jeg har time til fotsoneterapi på fredag men den må jeg nok avlyse :-)

Takk takk, håper du følger etter til 1 trimester

Skrevet

Ja blir spennede å se fram mot lørdagen :) Om ikke tanta har kommet til da.

Gått til akupunktur 2 ganger i uka denne pp. Kan jo hande det har hjulpet.

Skrevet

Herregud hvor man går rundt og håper... Sjekker utfloden for å se om det kan være spor av blod i den. Holder man på å bli tullete???

Skrevet

åja da, tullete blir man, ikke noe tvil om det.... Hvor mange ganger har ikke samboeren sagt til meg: Slapp av, ikke stress, det skjer når det skjer......

Tror vi som virkelig går inn for å bli gravid, vi tenker på det konstant. Jeg har prøvd, virkelig prøvd å la være å tenke på graviditet men etter hva jeg har vært igjennom så er ønske så stort at det er ikke mulig og slappe av.....

Opplever du fortsatt de stikingene og strålingene i eggestokken?

Jeg har ikke merket noe mere i dag..

Skrevet

Ja jeg kjenner det litt, men ikke så mye som igår. Kjenner det også over skambenet idag at det stikker litt.

Skulle engentlig begynt å spotte på tirsdag så øyner jo et lite håp, men det kan være at akupunkturen har stabillisert blødningene mine. Testen idag ble negativ så nå blir jeg å vente i spenning til lørdagen...

Skrevet

hei carina :)

Måtte du skrape ut da du mistet i ma?? Kan være derfor du kjenner det ekstra følsomt i høyre eggstokk... jeg har ihvertfall tidvis vondt i min høyre eggstokk selv om jeg ikke er gravid... men de første pp etter operasjonen trodde jeg seff at det kom av at jeg var gravid...

krysser fingrene for deg! det er uansett ikke lenge til det blir din tur igjen!

Skrevet

Nei jeg hadde ikke utskraping, alt kom ut av seg selv. Ble satt igang med cytotec. Men tenker at det er jo så lenge siden MAen så skulle jo ha kjent det i de andre pp også. Er jo snart 8 mnd siden. Syntes det er bedre idag, men kjenner det mer bak i korsryggen idag.

Skrevet

Vi har prøvd i noen mnd no, venter tante rød på søndag...eller ventet :) Idag testet jeg og etter en stund kom det en SVAK gravidstrek...så håper på det beste, må ta en ny imorgen. Ang den stikkingen, så har jeg også det i eggstokkene...eller er det i livmoren....vet ikke hva det er, men det gjør vondt når det stikker til. Håper dette er normalt, har 2 barn fra før, men husker ikke hvordan det var i starten....

Lykke lykke til, håper vi alle blir gravide nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...