MoTe Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Fikk tlf fra min lege i går om at mine hcg verdier ikke hadde øket slik de ønsket og fikk beskjed om å reise inn på sykehuset for en sjekk. Der fant de kun en tom plommesekk, men de var litt usikker på om jeg kanskje ikke var så langt på vei som jeg trodde. Etter mine beregninger er jeg 8 uker på vei. Jeg har ikke hatt noe antydning til blødninger, men har hatt litt vondt i magen. Er nå veldig redd for at jeg har mistet igjen.......sukk! Skal tilbake om en uke for ny ul for å se om det er noe forandring. Noen som har vært gjennom det samme????
Sololight Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har nettopp opplevd det samme som deg, og det viste seg dessverre å være MA. Jeg skulle vært 8+4 da jeg var på ultralyd forrige mandag, men de fant kun plommesekk og et fosterekko der som tilsvarte 5+6. Jeg fikk beskjed om at jeg teknisk sett kunne være kommet kortere enn jeg trodde, så jeg var på ny UL denne uken. Da var det bare plommesekk å se, og jeg fikk konstatert MA. Har hatt slimete utflod med litt blod i enkelte dager, og gravidsymptomer som kvalme og ømme bryst ble svakere og svakere de siste to ukene. Ønsker deg masse lykke til, og håper det er i orden for din del!!! Klem
Yo&La+spire Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Eg opplevde det samme, og også hos meg var det en MA. Eg hadde litt blødninger da, og fikk UL pga det, og i uke 7 kunne de ikke finne hjerteslag, men det såg ut som eg var 5 uker på vei. To uker senere fant de helle ingenting, og eg måtte ta cytotec.
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 jeg var på ul da jeg egentlig trodde jeg var 8 uker på vei. der såg de kun en tom plommesekk.. inget foster. fikk da beskjed om at enten var jeg komt mye kortere enn jeg trodde, eller så var jeg ikke gravid lenger. var på ny ul ca en uke etter, og da var det plutselig et foster på noen millimeter der ) ...og idag har jeg en flott gutt på 3 år ) så det går ikke alltid den gale veien...
Sololight Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Så utrolig bra å høre din historie også! :-) Jeg var utrolig spent selv den uka jeg gikk og ventet, men hadde innstilt meg på at det var gått galt siden andre symptomer også tydet på det. Så det er nok viktig å se på helheten også. Lykke til HI, håper alt er ok med spiren din:-) Klem
MoTe Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2009 Godt å høre at det faktisk er positive historier ang dette også. Jeg skal som sagt inn på ny UL til Tirsdag men disse dagene er sååå lange og skal gå å vente. Men er dessverre redd for at det går den gale veien denne gangen også. Har mistet en gang før i uke 10, men det gode opp i alt dette er at jeg har verdens beste lille jente på 20 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå