Mammatrollet - februar baby. Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har to jenter fra før og fornavnet deres er Ine og Ane. Så vi har tenkt på Mia(e) Eline. Kom gjerne med dobbelt navn forslag også. Vi er helt åpne for forslag enda. Men vi finner liksom ikke noe til nr 5. Har brukt opp alle de gode navnene.He he he... Blir navne løs denne jenta her ser det ut som. Aldri slitt som dette her med og finne navn a gitt.
Miranda C Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Mia Eline var jo kjempefint Mie er også nydelig, men da blir det fort Mieeline. Jeg stemmer på Mia Eline!
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Ine og Ane er ganske like navn, så ville helst valgt noe som ikke kan forveksles med de to. Er jo bare én bokstav som skiller. Disse synes jeg er vakre Adele Eline Liv Eline Ada Eline Hanna Eline Olava Eline Tuva Eline Frida Eline
Vannmann35 Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Pia Eline Fia Eline Siv Eline Lill Eline (Lille Line...)
Hvitkløver2020 Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Thea Eline Ada Eline Tine Eline Bea Eline Sine Eline Gry Eline Mira Eline Kine Eline Moa Eline...masse å velge i da...Tenkte på Ina Eline men blir vel litt for likt Ine.... Lykke til=)
Tvillingmamma2010 Skrevet 15. oktober 2009 #10 Skrevet 15. oktober 2009 Oda Eline Tilla Eline Kaia Eline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå