Gå til innhold

AAUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!! Hva er dette da????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

EL-test positiv i går og i dag. I går var det store mengder blodig slim og i dag er det som eggehvite, helt blank og fin med små blodstriper.

Har murret en del i løpet av dagen i dag, men nå sånn helt plutselig, så fikk jeg et vannvitig spenn i hele livmorområdet! Altså så ille at jeg ikke klarer å stå helt oppreist. Prøvde å gå på do, men det er ikke det som gjør det.

Det er skikkelig vondt altså! Det føles som om hele livmora er helt sprengt.........

Hva er dette da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff...du bør kanskje ringe legen din ?

Både blod og unormale smerter utenom mensen bør nok sjekkes altså (selv om det helt sikkert ikke er noe galt)

Skrevet

Dette høres ut som meg hver mnd ved eggløsning..

Skrevet

takk for svar jenter:)

hmmmmm. rart det her altså, for nå holder det sinnsyke spennet på å løsne igjen. Men det sto på ganske bra en times tid her for så å avta igjen nå. Merkelig greier, men da satser jeg bare på det er EL som er skikkelig tussete med meg i dag:)

Hadde det derimot vedvart ut over kvelden, ville jeg nok ha ringt lege bare for å høre i alle fall, men tror ikke det er nødvendig nå:=)

Skrevet

Slike smerter fikk jeg den natten egget mitt festet seg, under 3 døgn fra el. Enten er det kraftige el smerter eller så betfukter egget seg lynraskt. Er ikke noe fasit på hvor lang tid egget bruker på å feste seg. ÅÅÅ jeg håper det klaffer for deg denne mnd. Nå har jeg fått ordnet opp i det meste idag, så nå bakes det rundstykker her for fullt i ettermiddag. Godt med litt hjemmebakst. krysser fingre for deg. Stooor klem.

Skrevet

:) Tviler på at det er festesmerter, men det er nok bare EL jeg kjenner tenker jeg.

Det har avtatt sakte men sikkert utover kvelden, men føles fortsatt ganske ømt og stølt der nede. Blir ikke lenge før vi hopper til køys tenker jeg:) he he...

Så bra at du har fått fikset alt i dag! Tenker du føler deg ganske letta nå vennen:) Så flink du er med bakst og greier da! Jeg også har planer hele tiden, men med meg blir det bare med tankene for tida... Ja ja, det blir vel litt større iver når vi kommer oss i eget hus en eller annen gang....

Du katta; jeg har blingsa litt ang mandagen jeg... Vi skal på visning kl 16.30-17.30, men jeg kan gjerne ta en tur til din bygd når jeg er ferdig på visning, for det hadde vært veldig kjekt å treffe deg igjen altså. Men jeg vet ikke hva som passer for deg jeg?

Klem

Skrevet

Oi så spennende med visning. Krysser fingre for at det går bra. Min datter kommer hjem fra sin far på kvelden så lurer på om det blir litt sent da. Men vi kan jo se om vi kan møtes til lunsj igjen en av dagene hvis det passer, eller så reiser dattra mi til sin far uka etter igjen så da har jeg mulighet hele uka,altså om 12 dgr osv hehe. Se hva som passer best for deg. For da kan vi ta en gåtur etter jobben din og så kan du se hvor vi bor. Se hva som passer best for deg. Eneste er torsdag 29 som passer dårlig, da skal jeg til spes. med datter selv om hun ikke er hos meg den uka. Klem

Skrevet

Ja jeg håper det ordner seg med hus nå alstå:)

Jeg er nok kun ledig til lunsj til uka altså. Enten i morgen eller mandag eller tirsdag eller onsdag. Fredagen er jeg litt usikker rett og slett.

Tirsdag har jeg håndballkamp om kvelden:) onsdag er gubben på trening og torsdag har jeg trening selv.

Travle dager ser du:)

Her fikk vi jo lagt inn aksjer igjen i går og neg EL-test i dag så da har vi ialle fall truffet godt. Lå med pute under rumpa en halvtime og fortsatte å ligge og sove uten å være på do helt til morningen i dag, så her har alle gutta hans fått sjangs:) he he

Så nå starter den laaaaange ventetiden og jeg regner med IKM sånn ca 28.10, den dagen jeg skal reise hjem til mine foreldre. Blir vel en del inbilte symptomer fremover for min del nå da:S Enda godt jeg har 21 grav-tester å svi av!

Skrevet

Oiii da har du fått lagt inn godt med aksjer ja! sist jeg ble gravid sov jeg med aksjene i meg hele natten.

Jeg kan treffe deg til lunsj på mandag. Samme tid som sist? Skal vi ta platebaren denne gang, eller samme som sist? klem.

Skrevet

Platebaren er ok den, men med tanke på det temaet som vi prater mye om så har jeg lyst å gjemme meg litt vekk mtp kollegaer og sånn:)

Så hvis det er ok for deg, så er Ibsen veldig kjekt synes jeg da, men kanskje vi skal prøve i 11.30-tiden? Alt etter hva som passer best for deg altså:) Jeg løper jo bare ned på 1 min, men du trenger jo skyss på en elelr annen måte...

Klem

Skrevet

Min mann durer meg ned. Møtes utenfor den plassen vi møttes sist, halv 12??? masse klemmer.

Skrevet

ja det gjør vi vettu:) Blir veldig kjekt å treffe deg igjen:)

Stooooor klem

Skrevet

I like måte. Kjempeklem. Ha en flott kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...