Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg vet jeg har eggløsning hver mnd, pleier alltid å få utslag på tester og temping. Jeg har faste sykluser på ca 27 dager. Vi har prøvd nå i 9 mnd og ingenting skjer. Har aldri vært gravid. Lurer på om pergotime kan hjelpe meg som har helt normal syklus? Eller er det kun for dere som mangler EL? Man begynner jo å tenke nye hjelpemidler.. Takker for svar!
Ms Fixi Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 hei:) Jeg har også el hver mnd men varierer fra 31-38 dagers syklus... jeg fikk pergo for og "styrke" eggløsning og bedre kvaliteten på eggene:) så du kan godt gå på pergo du:) min gyn ( som har jobbet ved hausken tidl) mener at alle kvinner har et visst antall egg som er "gode" nok til og bli befruktet. derfor er % sjansen så og så hver mnd. han mente da at pergo kunne bedre kvaliteten på alle eggene som ble sluppet og ikke bare fremme eggløsning. huff det ble litt rotete dette her... men håper du forsto hva jeg mente:)
-68mamma Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Sier samme som Ms Fixi : ja, det kan være et alternativ. Jeg har også EL av meg selv - men fikk pergo pga alderen min og at det haster litt :-) (og så vet gyn at jeg kan bli gravid, har to barn fra før, så det er ikke noe underliggende problem)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå