Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du se litt på meg. er usikkeer på hva fremtiden vil bringe,mye forandringer i løpet av kort tid... Kan du se noe ang meg og min separerte mann,evt nye kjærester-barn?

Jeg: 160481

han 240179

blir veldig glad hvis du orker:)

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Heisann...

Jeg føler deg veldig usikker og nesten litt småredd..jeg får liksom lyst å ta deg "under vingene" om du skjønner hva jeg mener....du virker så sårbar..Livet ditt har ikke blitt det du hadde tenkt etter d jeg ser..

Jeg får en følelse av at d var han som ville avslutte forholdet? og at du ikke var helt enig men godtok d på et vis fordi du skjønte at d var d som måtte til for å få slutt på "maset"...(nå skriver jeg bare alt som kommer her, mulig d blir både rotete og feil men er d som kommer her så da skriver jeg d)....

Virker som det kan bli en tung tid for deg fremover, og spesielt julen ser d ut til at du tenker og grubler mye...Men det blir bedre på nyåret. Ser en helt anna jente i februar...da er d mye glede og livsgnist og da vil livet smile mer til deg:)

Ser ikke noe ny kjæreste før det har gått en tid, og jeg er litt usikker der...skal se på deg igjen når d har gått en stund, føler du må la alt får synke litt og bearbeide litt ting før du er klar for å binde deg igjen;)

Lykke til med fremtiden

Sender deg en god høstklem:)

Skrevet

takk for svar. Det stemmer at han avsluttet forholdet uten egentlig å noen gang si det til meg,det kom som et sjokk...Han er nå sammen med en som han fikk følelser for mens vi var sammen,men nekter på at det har noen sammenheng med vårt forhold. han behandler meg veldig dårlig på alle måter for å rettferdigjøre seg selv... Han gjorde dette på det værst tenkelige tidspunkt da jeg sliter med helse,og går på attføring. Sliter veldig med å akseptere bruddet da jeg egentlig ikke skjønner hva som har hendt,og skjønner ikke at noen man har vært så lenge sammen med kan behandle den som står en nærmest så dårlig..Får håpe tiden frem til februar går fort,litt sliten nå kan man si.

God høst til deg og:)

Skrevet

hei igjen..

ja jeg følte at du var blitt svikta, og jeg følte en annen kvinne...men var ikke sikker på om du visste om henne...

uffa meg så vondt for deg....

Tiden går nok fortere enn du tror nå;) vips så er vi på nyåret og ting vil lysne;)

Skrevet

får du inn noe på om det forholdet hans kommer til å vare? evt om han kommer til å innse hvordan han har behandlet meg? føler han har mye å unnskylde seg for selvom han ikke mener det samme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...