pcoskona,gutt10?12 Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 er 5+6 i dag,å buksene å ¨boxerne¨ strammer veldig over magen.. flere som har fått krympetrollet på besøk i skapet?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 nei, kan ikke si det.. er 2. gangs, men forventer ikke noe mage enda..
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 jeg "forventer" heller ikke mage riktig enda,er jo ikke dum heller...
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg merker det ja. Venter tredjemann. Er 6+0 idag, saa det er nok bare at jeg er oppblaast.
Lille skatt og lillesøster Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Jepp! Var veldig oppblåst i begynnelsen. I tillegg ble jeg kvalm av å ha ting som strammet på magen, så jeg måtte begynne med mammabukser da jeg var 8 uker på vei. Oppblåstheten ga se litt etter hvert. Nå er jeg 10+5 og magen begynner å få en merkelig, blubbete form. Hjelper vel ikke akkurat at jeg ikke har gjort en sit up siden jeg ble gravid med 1. mann i januar 08 ) Gleder meg tid ordentlig gravidmage... *drømme, drømme*
FruFrydmedtotette Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 selv er jeg bare 4+6 men orker ikke ha på olabuksene mine. Jeg har nemlig en teori,at jeg kjøper alltid så trange olabukser at jeg ikke kan legge på meg så mye som 2 kg uten at buksa ikke passe. Og sånn har jeg alltid kontroll på vekta,veier meg sjeldent. Men nå bare makter jeg ikke ha på d buksene som er høye på livet,men er jo bare oppblåst da. Søstera mi var helt lik sier hu. Magen har blitt skikkelig puffy.
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2009 takk skal dere ha jenter:) var akkurat det jeg ville fram til,at man er oppblåst å sånn nå.derfor klærne kjennes trange:) gleder meg oxo til det er gravidmagen som kommer fram.håper den gjør det før vi skal treffe familien:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå