Gå til innhold

klærne føles trangere...:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 5+6 i dag,å buksene å ¨boxerne¨ strammer veldig over magen.. flere som har fått krympetrollet på besøk i skapet?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, kan ikke si det.. er 2. gangs, men forventer ikke noe mage enda..

Skrevet

jeg "forventer" heller ikke mage riktig enda,er jo ikke dum heller...

Skrevet

Jeg merker det ja. Venter tredjemann. Er 6+0 idag, saa det er nok bare at jeg er oppblaast. :)

Skrevet

Jepp! Var veldig oppblåst i begynnelsen. I tillegg ble jeg kvalm av å ha ting som strammet på magen, så jeg måtte begynne med mammabukser da jeg var 8 uker på vei. Oppblåstheten ga se litt etter hvert.

Nå er jeg 10+5 og magen begynner å få en merkelig, blubbete form. Hjelper vel ikke akkurat at jeg ikke har gjort en sit up siden jeg ble gravid med 1. mann i januar 08 :o) Gleder meg tid ordentlig gravidmage... *drømme, drømme*

Skrevet

selv er jeg bare 4+6 men orker ikke ha på olabuksene mine. Jeg har nemlig en teori,at jeg kjøper alltid så trange olabukser at jeg ikke kan legge på meg så mye som 2 kg uten at buksa ikke passe. Og sånn har jeg alltid kontroll på vekta,veier meg sjeldent. Men nå bare makter jeg ikke ha på d buksene som er høye på livet,men er jo bare oppblåst da. Søstera mi var helt lik sier hu. Magen har blitt skikkelig puffy.

Skrevet

takk skal dere ha jenter:) var akkurat det jeg ville fram til,at man er oppblåst å sånn nå.derfor klærne kjennes trange:)

gleder meg oxo til det er gravidmagen som kommer fram.håper den gjør det før vi skal treffe familien:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...