Gå til innhold

Noen her som har gått på albyl-e

Anbefalte innlegg

Skrevet

i et svangerskap, som kan ebkrefte at det har fungert fint, og at barnet ikke kom altfor tidlig, eller var altfor liten...

Trenger å høre noen positive historier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på det i to svangerskap, dette er det tredje. Første kom 12 dager etter termin og veide 4,4 kg og var 53 cm. Ikke så liten! Den andre kom 12 dager før termin og veide 3,2 kg og var 48 cm. Ikke spesielt liten hun heller. Jeg har ikke hørt noe om at albyl-e kan føre til verken tidlig fødsel eller lav fødselvekt. Har du fått høre dette av legen din? Ble litt nysgjerrig jeg nå.

Skrevet

Nei, jeg har ikke hørt det, men jeg har født for tidlig 2 ganger, så derfor skal jeg bli satt på det fra uke 14. Vil jo egentlig bli satt på det med en gang, når begynte du, eller gikk du på det fra før kanskje?

Jeg øsnker meg veldig en litt "stor" baby denne gangen

Skrevet

Jeg bruker Albyl-E i dette svangerskapet pga tidligere svangerskapsforgiftning med HELLP, og jeg startet med det i uke 6. I følge spesialisten jeg går hos så skal man begynne på det så tidlig som mulig for at det skal ha ønsket effekt. Hvorfor skal du begynne så sent som i uke 14?

Skrevet

Hei,

kan du fortelle meg hva din spesialist heter, lurer på om jeg må gå til en ikek fullt så "avslappet" lege. Skjønner ikke hvorfor han ikke vi sette meg på det føri uke 14...

Skrevet

Jeg var på tidlig UL i uke 6 og da fikk jeg resept av legen som utførte UL, dette var i Tromsø. Hvor i landet bor du?

Skrevet

ok, jeg bor i oslo....prøver å finne en lege som ikke tar så lett på ting, men er vel ikke så lett antagelig... Synes dette er litt skummelt

Skrevet

så hvis du vet om noen, blir jeg glad for forslag...;)

Skrevet

hei.=)

bare lurer på hva albyl-e er? ble litt nyskjerrig:)

Skrevet

Får ikkje du hjelp om du bestiller deg time hos gynekolog, privat? Dei er no litt meir ekspertar enn ein vanleg fastlege...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...