Gå til innhold

Påmelding MARS-mødre NB SØRENSEN 28.10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi foreløpig bare 3 til den datoen..Hvis fler kan tirsdagen,altså 27.10.kan vi jo flytte det til da?jan-feb.magene skal ha treff da,samme sted,og ønsker oss mars mager velkommen!Eller vi kan flytte til torsdag hvis vi blir veldig mange mars mager da :) kom med tilbakemld på når det kan passe dere,så flest mulig av oss kan treffes ;)

Annonse

Da sier vi onsdag kl.20.oo på NB Sørensen,vi er da hvertfall 4 jenter denne gang!

tirsdag er det jo som nevnt treff for jan-feb.mager som vi kan være med på,så da kan de som ønsker å gå der også,stille opp tirsdag og ;)

håper vi 4 ses på onsdag kl.20. ;)

Hei :) Jeg kunne godt tenke meg å komme jeg også, men jeg sliter litt med formen så jeg må se det an når det blir onsdag. Kan gi beskjed her på onsdag hvis jeg får mulighet. Dersom ikke vil jeg uansett veldig gjerne være med neste gang.

Hei,

ser at treffet er blitt utsatt til kl 2000 i kveld. Det passer dårlig for meg denne gangen, da jeg har en annen avtale. Håper dere får en trivelig kveld, og så satser jeg på at det klaffer bedre neste gang vi marsmødre skal samles.

Annonse

åå det var synd!!Er jammen meg ikke enkelt å finne et tidspunkt altså..men ja,håper på vi er heldigere med tidspunkt neste gang!!

Til dere jenter som kan : Jeg gleder meg til vi ses ikveld!Vi skal vel etterhvert beg.å kjenne hverandre igjen med mager,men godt innpakket i høstklær er det ikke alltid like enkelt..men jeg er hvertfall på plass noen min på 8,og har blondt,skulderlangt hår :) Satser på vi finner hverandre da :)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...