Eurecaღmed spireღ Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Hei, har aldri brukt el tester før og trenger litt råd. Fikk positiv el stigning i går, og i bruksanvisningen står det at en eggløsning vil inntreffe 24-36 timer etter en slik positiv test. I dag er testen neativ, er løpet kjørt eller?? Er egget sluppet??
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 ja da kan det tyde på at egget er sluppet, men husk at det kan leve opptil et døgn etter løsning, så løpet er fortsatt ikke kjørt. Men da hadde jeg ikke nølt med hva jeg skulle ha funnet på i kveld hvis jeg var deg for å si det sånn:) Hopp til køys:)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 promlemet er bare at mannen min tåler ikke presset, angrer på at jeg fortalte om denne testen...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 uff, nei da er det ikke bare bare skjønner jeg. Men vet han at han bør ha sex med deg igjen i dag da? For hvis han nå tror jobben er gjort, kan det kanskje være lettere å lokke litt på han og la han tro at det bare er for kosens skyld? Uff, det er et vanskelig dilemme det der altså. Håper det ordner seg for deg:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå