Norrie Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Hei alle sammen Æ e ny hær inne igjen...va medlem hær for nån år sida da æ fikk mi eldste datter som no e 8 år og mi yngste datter som e 4 år...trudde æ va færdig med den slags...hehe...men no når æ har blitt sammen med en ny mann som ikke har nån barn fra før av, så må æ jo bare hive mæ rundt igjen en siste gang... Æ tok ut hormonspiralen for ca 4 mnd sida, legen min sa at det ikke sku ha nåkka å si om æ hadde hatt hormonspiral, at æ likevel ville kunne bli gravid med en gang...men vi har prøvd og prøvd, så det må jo ha nåkka å si....vet dokker nåkka om det hær? No e det 4 daga til forventa menstruasjon, tok en clearblue idag, men den viste ingenting spennanes...får håpe at det e for at det enda e så tidlig...må kanskje ta en ny imårn tidlig hvis æ ikke klare å vente 4 daga å se Ønske dokker alle en super dag
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 hei Norrie,og velkommen inn her igjen:-) jeg tok ut h.spiralen min i mai,og er heller ikke gravid enda.men også min lege sa at jeg kunne bli gravid med engang etter å tatt ut spiralen:-) uansett så er det jo ingen garanti å bli det med engang.det er helt normalt å må vente noen mnd.desverre:-( jeg er i min 6pp nå og det er lenge til ikm enda,men det er ikke annet å gjøre enn å krysse fingrene for at det klaffer denne mnd:-) lykee til med testingen:-)
Norrie Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Takk for det Nei, vi må nok bare smøre oss med tålmodighet...men det er jo sååå vanskelig Venter menstruasjon på søndag, så må nok ta en test i morgen ...hehe...blir dyrt det her. Vet du hvor man får kjøpt disse billigstrimlene? Har ikke funnet noen av de på apoteket.. Lykke til Nanna, vi får bare krysse fingrene
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 jo det er på billige-tester.no eller .com,husker ikke.hehe blir dyrt å teste mange ganger med testene fra apoteket ja.harr testet bare en gang pr mnd jeg da,har faktisk hoppet over 1mnd også,for jeg klarer utrulig nok å vente til ikm-dagen og da er tanta kommet:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå