Gå til innhold

Hormonspiral...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :) Æ e ny hær inne igjen...va medlem hær for nån år sida da æ fikk mi eldste datter som no e 8 år og mi yngste datter som e 4 år...trudde æ va færdig med den slags...hehe...men no når æ har blitt sammen med en ny mann som ikke har nån barn fra før av, så må æ jo bare hive mæ rundt igjen en siste gang... :)

Æ tok ut hormonspiralen for ca 4 mnd sida, legen min sa at det ikke sku ha nåkka å si om æ hadde hatt hormonspiral, at æ likevel ville kunne bli gravid med en gang...men vi har prøvd og prøvd, så det må jo ha nåkka å si....vet dokker nåkka om det hær?

No e det 4 daga til forventa menstruasjon, tok en clearblue idag, men den viste ingenting spennanes...får håpe at det e for at det enda e så tidlig...må kanskje ta en ny imårn tidlig hvis æ ikke klare å vente 4 daga å se :)

Ønske dokker alle en super dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei Norrie,og velkommen inn her igjen:-)

jeg tok ut h.spiralen min i mai,og er heller ikke gravid enda.men også min lege sa at jeg kunne bli gravid med engang etter å tatt ut spiralen:-)

uansett så er det jo ingen garanti å bli det med engang.det er helt normalt å må vente noen mnd.desverre:-(

jeg er i min 6pp nå og det er lenge til ikm enda,men det er ikke annet å gjøre enn å krysse fingrene for at det klaffer denne mnd:-)

lykee til med testingen:-)

Skrevet

Takk for det ;)

Nei, vi må nok bare smøre oss med tålmodighet...men det er jo sååå vanskelig ;) Venter menstruasjon på søndag, så må nok ta en test i morgen ...hehe...blir dyrt det her. Vet du hvor man får kjøpt disse billigstrimlene? Har ikke funnet noen av de på apoteket..

Lykke til Nanna, vi får bare krysse fingrene ;)

Skrevet

jo det er på billige-tester.no eller .com,husker ikke.hehe

blir dyrt å teste mange ganger med testene fra apoteket ja.harr testet bare en gang pr mnd jeg da,har faktisk hoppet over 1mnd også,for jeg klarer utrulig nok å vente til ikm-dagen og da er tanta kommet:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...