Ooops I did it AGAIN Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Lillegullet har vært urolig på nettene i det siste, og jeg tror det kommer av at han er sulten. Nå har han fått smake grøt to kvelder, 2-3 teskjeer og i natt var han bare våken en gang mellom 24-07. Men- i tillegg var mannen min på nattevakt og jeg lurer litt på om babyen blir litt forstyrret på natta av uro og litt snorking. Nå skal vi straks flytte i nytt hus, og jeg vurderer å legge han på eget rom der fra dag 1. Han blir nesten 5 mnd da. Hva synes dere? Er det tidlig og er jeg litt "hard" da;)?
Lemonia Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Det er hverken spesielt tidlig eller sent. Noen har barna på eget rom fra dag 1, andre ikke før de er et par år gamle, men det mest vanlige er vel å ha dem på foreldrenes rom til man er ferdig med nattamming. Selv flyttet vi gutten vår på eget rom da han var 5 mnd og det gikk veldig greit, herlig å slippe å være så stille hele tiden.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Vi la knerten på eget rom da han var 2 mnd. Jeg sov dårlig og våknet ofte av alle lydene han laget og mannen hadde emigrert til gjesterommet for å ikke våkne om natta. Det har fungert veldig bra. Ofte våkner jeg før han når han skal ha mat. Og om jeg sover så våkner jeg av første grin og går rett inn og gir han mat. Har en gjesteseng på rommet hans hvor jeg kan ligge og amme og legger meg også inn der dersom han er ekstra urolig en natt (typisk pga av magen). Etter to dager på eget rom var både mor og knerten uthvilt og blide . Det med eget rom tror jeg man må føle selv på hva som er komfortabelt. For oss føltes det riktig å legge han inn på eget rom da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå