Abracadabra Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg og mannen har store problemer med å bli enige om jentenavn...jeg har hatt Sigrid-kampanje hele tiden, jeg synes Sigrid er et flott navn som står sååå bra til storebror Alfred osv osv...men mannen er ikke heeelt enig. Han hater det ikke, men vil gjerne ha noe annet. Uten at han selv foreslår noe fornuftig, selvfølgelig! Typisk fedre?? I think so. Så det nærmeste vi nå er enighet er Gunvor. Jeg liker godt Gunvor også, et flott navn som også passer til Alfred...og det går igjen i både min og min manns familie... MEN jeg synes Sigrid er så mye finere! Hehe. Er dere ikke enige med meg?? ;-) Håper jeg skal klare å overtale ham til slutt ;-) Tiden begynner å renne ut...gisp!
Vipsenmamma Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg er enig i at Sigrid er et finere navn enn Gunvor. Men det hjelper vel ikke deg :-)
trebarnsmamma84 Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Eg og synst Sigrid er finare enn Gunvor.
Nyttårs barn Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Hei. Jeg synes begge navnene er fine. Gunvor er jo et stødig navn som det ikke er så mange små som har nå for tiden. Holder faktisk en knapp på det selv om det ikke er det du vil høre:-) Sigrid er og et fint navn. To fine navn har dere å velge i her!
Abracadabra Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2009 takk for tilbakemeldinger! nei, det hjelper vel ikke, hihi...men men. jeg liker jo gunvor også, så kanskje vi rett og slett må vente og se om det er sigrid eller gunvor som dukker opp?
Amarie Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Synes Sigrid er finest, men det er vel fordi datteren min heter det. :-) Men skal du ha et navn barnet blir mer alene om, burde du gå for Gunvor. Det er nok mindre brukt enn Sigrid blant nyfødte.
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Gunvor er mindre brukt, og dermed mer spennende, kan ikke huske å ha sett det her på siden før. Sigrid har jeg sett flere ganger, så det ser ut til å være et navn som kommer til å bli mer vanlig. Begge er skikkelig fine navn. For å forvirre deg enda mer, kan jeg jo foreslå Sigrun ;-)
Blomstersara Skrevet 14. oktober 2009 #9 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg syns også at Sigrid er finere enn Gunvor. :-) Jeg liker ikke så veldig godt Gun-delen. Selv om Gunvor er er et fint navn det også. Bare for å forvirre enda mer: hva med Solvor?
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #10 Skrevet 14. oktober 2009 Sigrid er kjempefint ifht. Gunvor, som er det stikk motsatte. Alfred er forresten råkult
Eva_81 Skrevet 14. oktober 2009 #12 Skrevet 14. oktober 2009 Synes Sigrid er finere enn Gunvor, det er et nydelig navn. Men synes Gunvor også er et tøft navn, som færre heter. Og veldig koselig når det går igjen i begges familier. Drt er så koselig med oppkalling. Uansett; godt valg er det samme hva dere velger:) Alfred er et kjempeflott navn, og både Sigrid og Gunvor matcher det bra:)
Vannmann35 Skrevet 14. oktober 2009 #13 Skrevet 14. oktober 2009 Sigrid er pent, mens Gunvor er fælt... Hva med Signe, Ingrid, Gunnilla eller Gunhild i stedet - er i alle fall penere en Gunvor...
lilli Skrevet 14. oktober 2009 #14 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg ville gått for Sigrid. Eller hva med Solveig eller Signe?
Dearest Skrevet 14. oktober 2009 #15 Skrevet 14. oktober 2009 Liker best Gunvor, som ein av få... ^^ Kanskje Siri er eit alternativ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå