M@msen Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Hei sitter her å venter på at legen skal ringe med henvisning til gyn. Jeg er/var gravid i 6 uke, men begynte å blø i går... Og jeg har hat vondt i natt, og hat det ennå, det er tak i sidenen og i korsryggen!!! Hvordan har symptomene hvert hos dere+??? Hadde dere vondt, hvor og hvor lenge...kom alt ut selv...??? Huff er det på vei ut så vil jeg ha det ut nå og slutte å blø... Hvor lenge blødde dere etterpå??? Takker for svar...
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 heihei =) jeg hadde en MA i mai i år, så det er vel sikkert ikke til noen hjelp siden det er to forskjellige ting =/ men jeg begynte å blø i uke 12, fikk UL i uke 13 og da viste det seg å være dødt... jeg måtte ta tabletter hjemme for å få alt ut selv! og jeg låg i 13 timer fra tabletten var tatt til alt var ute. (lengre enn fødselen til min datter, hehe) men jeg blødde veldig intenst , og hadde rier i 6 timer. jeg kunne ikke stå på beina , da bare datt jeg i bakken. var hos legen dagen etter å tok blodprøve , og de sa at jeg hadde mistet utrolig mye blod og at det ikke var det som skulle skje. og jeg sluttet ikke å blø før 7 uker seinere. dette var en uvanlig situasjon (sa legene hvertfall) , at jeg blødde SÅ lenge og mye. men jeg har hørt av venner som har mistet i SA at alt kom ut selv og de blødde i 2 uker eller noe sånn =) håper det går bra med deg! det gjør det helt sikkert =) en annen jeg kjenner blødde mye i sitt svangerskap, og har en skjønn gutt på 6 mnd nå. så du får ha all lykke til altså!! =D
M@msen Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Takker for svar, jeg får bare vente å se...men hvis dette har gått galt, så vil vi gang så fort som mulig igjen...
-68mamma Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Hadde en MA i uke 10 - fikk utskrapning. Anbefaler dette, da får de ut alt på en gang og du slipper å blø lenge.
Venter på bitteliten Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg hadde en SA i uke 6. Hadde smerter og blødning som tiltok i mengde. Etter hvert kom det klumper. Blødde i ca en uke, men hadde kun smerter og stor blødning den første dagen. Resten av blødningen var vel som en vanlig mens. Jeg fikk også komme til gyn samme dag. Legen så ved hjelp av ultralyd at alt var på vei ut, så det var ingen tvil om SA. Kom tilbake to dager senere for å se om jeg trengte utskraping, men det gjorde jeg ikke. Håper du får god informasjon hos din gynekolog.
M@msen Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2009 skal til gyn kl 12.30... ÅÅååååå dette blir en vente dag...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Sender deg en klem.. Lykke til
Mathoka Skrevet 14. oktober 2009 #8 Skrevet 14. oktober 2009 Hadde bare småblødninger i en ukes tid. Ingen smerter overhode... Tok ul og da så de ingenting, men hCG var på 6000. Begynte å blø som ved en mens to dager etter ul. Håper alt kommer ut av seg selv, skal på ul til fredag igjen...har blødd i to dager nå.
nina-ballerina Skrevet 14. oktober 2009 #9 Skrevet 14. oktober 2009 Huff så trist å høre at du har begynt å blø da.. Ikke noe godt tegn det, men har jo hørt flere historier hvor det ikke har vært noe galt i tilfeller der det har vært blødninger. Greit å få komme inn å sjekke det da. Jeg mistet i uke 9. Kjente stikninger og antydning til menssmerter noen dager i forveien. Sterkere smerter og noen små dråper (brunt) blod dagen før. Noen nye dråper blod samt smerter som lignet på menssmerter på morgenen. Begynte å blø mer midt på dagen, og tidlig ettermiddag kom ALT! Mye blod, og ikke til å ta feil av at det var en SA. Det konstanterte også legen min uten å ha undersøkt meg, for jeg ga en ganske detaljert beskrivelse over hva som hadde kommet ut. Blødde en ukes tid etterpå og det tok ca 6 uker før jeg fikk mensen igjen. Nå nærmer det seg el snart, og da skal vi være klare Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå