Mamma´n til lillemor Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har en venninne som så gjerne vil at vi skal ta en tur med jule-shopping til Kiel. Hennes jente er 1 år, men min vil da bare være 4 1/2 mnd. Vet liksom ikke om det bare blir stress på båt med så liten baby. Hun pleier å sove greit i vogna, og må jo da prøve på det på kvelden og ha henne der mens vi spiser og sånt. Hva ville du gjort? Er hun litt liten?
Itsrejk Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg hadde definitivt heller reist med en på fire måneder enn en på ett år... Mye enklere å få en liten en til å sove i vogna, trenger omtrent bare pupp (eller mme), lett å bære i bæretøy for variasjonens del osv. Men en ettåring på shoppingtur? Hm...skeptisk... Men hvis man først skal på tur er vel båt noe av det mest praktiske, siden du kan trille med deg vogna overalt. Hvis dere legger opp turen etter ungenes behov kan det jo bli hyggelig. Jeg tipper venninna di får det hakket mer travelt enn deg.
Mamma´n til lillemor Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Sikkert sant. Må bare hoppe i det kanskje. Hun får bare pupp, så det er jo enkelt sånn sett, ja.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg og søstra mi reiste med Kielferga da nevøen min var ca 3 mnd. Gikk fint det. Men vi tok den for å komme til Tyskland, ikke for å dra på shopping, så vi satt endel på rommet når vi ikke var ute og spiste middag og sånn. Gikk veldig fint
Itsrejk Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Veldig enkelt å reise med unger så lenge de bare får pupp. Tror jeg ville hoppa i det, så lenge det er noe du egentlig har lyst til!
lamana Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Får man reiseseng til baby på båten? Noen vet om det...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Mer stress med en på 1 år enn en på 4 mnd! Hadde lett reist om jeg fikk tilbudet!
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #8 Skrevet 14. oktober 2009 Vi var på Kiel-cruise med snuppa da hun var 5 uker gammel!! Og det gikk strålende! Fikk låne reiseseng på båten- og dyne, men brukte bare vogna vi. Når hun ikke sov i dobbeltsenga med oss:) Jeg ville imidlertid bestilt enten en litt større lugar enn de vanlige eller en handicap lugar, for å få plass til vogn osv. Blir trangt ellers. Og signerer de andre her, mye lettere å reise med en så liten baby enn en ettåring! Frøkna mi sov i vogna si når hun var trøtt, og var med oss ut å spiste osv på kvelden. Ikke noe problem. Men det var jo før vi hadde fått noen rutiner i det hele tatt da:) Det er bare å hoppe i det - det kommer til å gå kjempefint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå