surremus Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Og spedbarnstiden er offisielt over *tørker en liten tåre* Men jeg vil tro vi har mye gøy i vente, så det gleder jeg meg masse til! Så jeg trekker pusten godt og ønsker en ny epoke velkommen!
shari_z Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Vi kommer over offisielt om 2 dager, men begynner å snike her inne tidlig, jeg. :-) Det er litt vemodig å tenke på at spebarnstiden er over, ja. Har allerede begynt å gråte mine tårer, selv om jeg vet at det blir moro framover. Men savner babytiden gjør jeg, helt klart. Skulle ønske de vokste litt saktere, eller at tiden ikke gikk så innmari fort.
surremus Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Ja, det er jeg helt enig i..... Og tiden går faktsik så fort som alle sier, jeg trodde lissom aldri på det! Hehehe, men jeg ser det nå! Ei uke, eller en mnd for den saks skyld, er jo ingenting! Men vi får bare konsentrere oss om tiden vi har foran oss, den kommer nok til å gå MINST like fort! Hehe
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Velkommen hit. Jeg var som dere, vemodig over at babytiden var over. MEN gud så utrolig fantastisk tiden var 1 år til nå 19 mnd har vært. Det skjer så utrolig mye, de lærer så mye, man får så mye tilbake. Gled dere til tiden fremover, den er fantastisk.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Gratulerer med 1-åring og hjertelig velkommen over hit til Småtroll 1 - 2 år! Hilsen bebé s'il vous plaît, som snart er over på neste forum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå