Gå til innhold

Bytte mellom Peanut hardbag og sportsvogndel på P&T Vibe?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er enkelt å bytte mellom å bruke hardbag og sportsvogndelen på Phil&Teds Vibe? Har så lyst på denne vognen, men ønsker å bruke hardbagen på dagtid (når jeg bare har med mini) og bytte til sportsvogn med søskensete når jeg skal hente storebror i barnehagen. Noen med erfaring?

Fortsetter under...

Jeg har hatt Vibe, men ikke bagen... Men på hjemmesiden til philandteds.com er det bilde av vogna med sportsvognsetet på samtidig som man bruker Peanut-bag.. Så da kan man vel bruke den på den måten.da :-) Ser litt "smør-på-flesk" ut, men.. Det ser ut som de har lagt ryggen på setet helt flatt, og så satt på bagen. Kalesjen er jo lett å bytte fram og tilbake.

http://www.philandteds.com/peanut_index.htm

Når det er sagt må jeg si at vogna ikke var av de beste jeg har hatt. Suverent stabil, men søskensetet er ufattelig kort i ryggen, passer bare til barna er max sju måneder, og det er ikke lett å "tre nedi" en gretten småpjokk med vinterdress i søskensetet, det skal jeg love! Med to barn i vogna er den ganske tung å manøvrere hvis veien heller litt. Framhjulet låser seg nemlig ikke 100% og det flate håndtaket gjør at håndleddene blir veldig slitne...

Les min brukererfaring på barnevognguiden.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...