Gå til innhold

Hvordan er gran canaria i desember?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker mest på vær og badetemp.

Noen som vet?

Står at Puerto

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Vi har vært på Amadores et par år i Des/ Januar. Det ligger rundt 20- 27 grader, vet ikke hvor varmt det er i sjøen pga vi har bare vært ved bassenget. Veldig behagelig å reise på den tiden av året vertfall

Skrevet

Var på Puerto Rico/ Amadores i begynnelsen av januar i år. Var som en medium norsk sommer. Litt over 20 i liften og 17-18 g i vannet. Det med værsikkerheten stemte; var mye regn og dårlig vær på kanariøyene da vi var der, men det var flott vær i Puerto Rico hele uka. Fyr løs om det er mer du lurer på

Skrevet

Temperaturen i liften vet jeg ikke noe om, men i luften derimot :-)

Skrevet

Takker veldig for svar :-)

Er skikkelig klar for å reise, men er redd det ikke er varmt nok, spesielt i vannet. Har aldri vurdert syden i desember liksom (utenom Thailand som vi var i fjor da, men det er jo litt lenger unna). Ser at bassenget er oppvarmet, så det går jo å bade der. Men viktig at det er sol og varme-er det vi lengter etter...

Er det fint for en 3-åring der?

Er dere kjent med hotellene "Eden" eller "Balcon del Mar"? Ligger mellom Puerto Rico og Amadores.

Mannen min syntes det var et minus at det var 2 km til stranden, men så ikke ut til at det var noe som var så mye nærmere som var ledig...

Er 12.000,- for oss tre en grei pris for 3 stjerners hotell 1 uke og direktefly?

Skrevet

Vi har betalt 14.000 for tre stk i 2 uker i Desember, jeg ville aldri ha betalt 12.000 for kun ei uke, men vet at det er det prisene ligger på.

I år betaler vi 13.000 for to uker i Januar. Gleder meg!

Det er en flott strandpromenade som strekker seg mellom Amadores og PR, her er det deilig å ta morgenturen;-) Får håpe at dere ikke bor langt oppi fjellene, det kan være slitsomt med vogn;-)

Skrevet

Det er jo et av de sikreste steden å reise. Jeg har vært der med pasienter tre ganger. Lett overskya, 25-26 grader og pent, bortsett fra storm en gang:)

Skrevet

å- så godt å höre, erteposen! (Bortsett fra stormen, da...)

Skrevet

Amodores har den fineste stranden, men om dere ikke satser på å være der hadde jge hjeller dratt til Puerto Rico. der er det butikker mer mer sentrum. Amadores er kun stranden og hotellene liksom.

Skrevet

Goglet Balcon del mar. det Står at det er på toppen av fjellet, og da er det høyt oppe. Vær klar over at disse stedene er sinnsykt bratte og mye oppover/trapper å gå. Skal se om jeg kan finne igjen hotellet vi bodde på. Det var helt supert i såmåte. En flott bilfripromenade gjennom sentrum. Uten trapper, og kun med slake bakker. det var oppvarmet stort basseng og barnebasseng og lekeplass og barneklubb og you name it. Tror det var tre stjernes leilighetshotell

Skrevet

Hotellet sunsuites er det samme, men ligger over veien høyere oppe i fjellsiden. Disse er helt like. Om dere helle velger ss så kan dere bruke heisen i Terrazamar til å komme dere ned på gateplan i stedet for å gå alle bakkene

Skrevet

Det så flott ut! Men er kun noen få restplasser igjen, og det hotellet står ikke der. Tror det blir "Eden" i tilfelle...

Skrevet

7.-14.des (om jeg klarer å ordne den 1. fridagen...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...