Gå til innhold

abort i morgen.. men jeg vil egentlig ikke....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

føler meg så "dritt" akkurat nå.

jeg og min samboer har prøvd på og få barn sammen.. og joda, jeg ble gravid..

Men, den 25 skjedde det noe forferdelig, altså et overgrep mot meg, av eksen min :s Nå er det umulig og finne ut hvem som er faren, og jeg har ikke fortalt noen om overgrepet. Ingen andre enn de som jobber på sykehuset. De regnet med de kanskje kunne klare og si noe om når det hadde skjedd. Var der på Ul i går. Hadde jeg blitt gravid da jeg sku ha eggløsning,( etter boka) så var det ca den 20. Men da skulle visst ul vist mere enn den gjorde, altså jeg har hatt eggløsningen litt seinere, og blitt gravid da. De kunne derfor ikke se noenting, kun at jeg er gravid (på slimhinnene mine) Så jeg tør bare ikke ta denne risken... Beholder jeg må jeg gå i 9mnd uten og vite, og jeg klarer ikke holde kjeft om det til samboeren min. kan heller ikke si det av spesielle grunner. Så i morgen har jeg time til abort, og jeg vil ikke!! en baby til er noe av det jeg ønsker meg aller mest! men fornuften sier noe annet.. jeg gråter og gråter og aner ikke åssen jeg ska greie dette.. jeg har tatt 2 aborter før og jeg har mistet 2 ganger før. så jeg tenker selvfølgelig" Hva om jeg ikke blir gravid igjen!" Og innerst inne trur jeg at jeg vet det er samboeren min som er faren. Vi hadde sex omtrent hver dag og eksen min, han kom ikke inni meg og det var maks 5 jukk før jeg fikk sparket han veggimellom! Men allikevel... jeg føler meg så råtten....

Fortsetter under...

Kjære deg!

Først av alt SNAKK MED SAMBOEREN DIN!!!! Fortell han hva som har skjedd, dette er ikke noe du skal holde for deg selv uansett hva du bestemmer deg for...

Sannsynligheten for at det er din x som er pappa her er jo som du sier minimal... Og uansett hvem far er er jo barnet DITT

Synes IKKE at du skal ta abort hvis du selv ikke ønsker dette... Jeg for min del hadde heller villet leve ni mnd i usikkerhet på hvem faren er, enn å angre resten av livet på barnet jeg ikke fikk...

Tror dette ordner seg jeg, snakk med kjæresten din, så finner dere helt sikkert ut av det, om ikke til i morgen, så har du da litt tid på deg før du må gjf aborten??

Lykke til med ett utrolig vanskelig valg...

Varme klemmer

• 1 måned senere...

Annonse

Hvorfor er dere så fordømmende mot HI? Hvorfor skal hun lyve? Man er jo anonym her inne og da er det i alle fall ingen grunn til å ikke fortelle sannheten....... Nei, jeg forstår ikke dere som dømmer andre på den måten. HI må ha hatt det forferdelig vanskelig, og har det kanskje ennå. Jeg håper uansett at du har fått hjelp og støtte uansett hvilket valg du har tatt HI.

Hilsen ei som vet at vonde ting kan skje uforskyldt!!!

Hei! dere får bare tro hva dere vil men det er helt sant, og han er jo tross alt anmeldt for vold mot meg osv før.. så han er jo ikke helt riktig! men jeg har nå prøvd å vært så god venn med han som mulig pga barnet vi har sammen sin skyld :) Ser ikke noen grunn til å lyve her heller;)

Ja, det var veldig vanskelig, men det gikk bra. Jeg tok abort! MEN ble gravid igjen med en gang etter aborten. Altså nesten 1,5 uke etter aborten, med min kjære! :) så jeg angrer ikke på det jeg gjorde da, men er glad for det faktisk.. nå kan jeg ha et fint svangerskap uten noen slike bekymringer :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...