Gå til innhold

HJEEEEEEEEEEEEEELPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg skulle knekke av toppen på injeksjonsveska for å blande den med pulveret...knuste toppen og litt av veska splasha ut..hjelp...har det noe å si?????skulle være 1 ml men målte opp til at det var 0,7-0,8 igjen.....men det er kun en veske sant....er pulveret som er medisinen????for hadde det vært vedlig viktig med akurrat mengde injeksjonsveske så hadde det vel vært ett glass til hver av pulverglassene da jeg skaulle ta 2x5000 iE.....for hadde jeg tatt ett glass hadde det vært bare ett glass med injeksjonsveske uansett...

huff er så i villrede nå.....har jeg miksa for konsentrert eggløsning eller hva sier dere??????

får ikke lagt meg jeg nå før noen kan evt berolige meg?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hvis jeg var deg ville jeg ikke brukt den væsken, det kan være glassbiter i den.

Hvis du tar kontakt med legevakta kan du få ny væske.

Skrevet

huff ikke si det da...satt 10 minutter og tenkte sdet samme..men er for seint nå....den er allerede tatt.......hufffffff sssssssååååååååå dum jeg er............

Skrevet

Ok, ja da er det nå gjort da. Får satse på at det går bra, det gjør det sikkert :)

Mengden på væsken tror jeg heller ikke at du trenger å bekymre deg for, du har jo, som du selv sa, fått i deg det pulveret du skulle ha :)

Det går nok bra :)

Skrevet

huff håper det....satser på at mengden veske ikke er viktig...men er der bare for å få i seg pulveret....for var jo lik veskedose enten man skulle ta 5000 eller 10000 iE.....

huff føler meg ikke helt rygg her....men

Skrevet

sså lenge man mister litt av væsken FØR man har blandet det med selve medisinene så gjør det ingenting;)

Skrevet

Tryne, hvordan går det med deg? Når skal du føde?

Tenker på deg og håper det står bra til.

Min lille hausken baby er nå snart 4,5 mnd.

Du klarte det jo selv du!

klem fra Lissi

PS. til HI: det er rett som de andre sier at det viktigste er du har fått med deg alt pulveret.

Skrevet

takk for svar alle sammen....ja håper dere har rett...

er det vanlig at det svir og klør ved stikkstedet for egg.sprøyta????

gjorde ikke det med puregon...men der var jo nålespissen mye tynnere

Skrevet

Glasset knakk for oss også. Byttet til nytt glass, men da det også knakk lot vi det stå til. Glassbiter eller ei - nå har jeg jo i alle fall en god spire i meg:)

Ja - det svei og klødde skikkelig.

Du brukte vel en kort sprøyte?

Jeg hadde bare fått med opptrekkssprøyter fra apoteket, så jeg grua med skikkelig, for jeg trodde jo at det var dem som skulle brukes i meg;) Men fikk en vanlig en av Porsgrunn heldigvis.

Så bra at den er satt, da! Tvi tvi!

Skrevet

Jeg hadde mange knekte ampuller med glassbiter i når jeg gikk på menopur...og litt i pregnylen også. Men - sprøytespissen du trekker opp med er tynn - og den du setter enda tynnere så dette er ikke farlig, da kunne de ikke brukt et slikt system. Gikk iallefall strålende for meg som er i veldig lykkelige omstendigheter :)

Håper du er like heldig!!! Jeg krysser fingrene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...