kaffeplante Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 da jeg skulle knekke av toppen på injeksjonsveska for å blande den med pulveret...knuste toppen og litt av veska splasha ut..hjelp...har det noe å si?????skulle være 1 ml men målte opp til at det var 0,7-0,8 igjen.....men det er kun en veske sant....er pulveret som er medisinen????for hadde det vært vedlig viktig med akurrat mengde injeksjonsveske så hadde det vel vært ett glass til hver av pulverglassene da jeg skaulle ta 2x5000 iE.....for hadde jeg tatt ett glass hadde det vært bare ett glass med injeksjonsveske uansett... huff er så i villrede nå.....har jeg miksa for konsentrert eggløsning eller hva sier dere?????? får ikke lagt meg jeg nå før noen kan evt berolige meg?????
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Hei! Hvis jeg var deg ville jeg ikke brukt den væsken, det kan være glassbiter i den. Hvis du tar kontakt med legevakta kan du få ny væske.
kaffeplante Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2009 huff ikke si det da...satt 10 minutter og tenkte sdet samme..men er for seint nå....den er allerede tatt.......hufffffff sssssssååååååååå dum jeg er............
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Ok, ja da er det nå gjort da. Får satse på at det går bra, det gjør det sikkert Mengden på væsken tror jeg heller ikke at du trenger å bekymre deg for, du har jo, som du selv sa, fått i deg det pulveret du skulle ha Det går nok bra
kaffeplante Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2009 huff håper det....satser på at mengden veske ikke er viktig...men er der bare for å få i seg pulveret....for var jo lik veskedose enten man skulle ta 5000 eller 10000 iE..... huff føler meg ikke helt rygg her....men
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 sså lenge man mister litt av væsken FØR man har blandet det med selve medisinene så gjør det ingenting;)
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Tryne, hvordan går det med deg? Når skal du føde? Tenker på deg og håper det står bra til. Min lille hausken baby er nå snart 4,5 mnd. Du klarte det jo selv du! klem fra Lissi PS. til HI: det er rett som de andre sier at det viktigste er du har fått med deg alt pulveret.
kaffeplante Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2009 takk for svar alle sammen....ja håper dere har rett... er det vanlig at det svir og klør ved stikkstedet for egg.sprøyta???? gjorde ikke det med puregon...men der var jo nålespissen mye tynnere
Linchen Skrevet 14. oktober 2009 #9 Skrevet 14. oktober 2009 Glasset knakk for oss også. Byttet til nytt glass, men da det også knakk lot vi det stå til. Glassbiter eller ei - nå har jeg jo i alle fall en god spire i meg:) Ja - det svei og klødde skikkelig. Du brukte vel en kort sprøyte? Jeg hadde bare fått med opptrekkssprøyter fra apoteket, så jeg grua med skikkelig, for jeg trodde jo at det var dem som skulle brukes i meg;) Men fikk en vanlig en av Porsgrunn heldigvis. Så bra at den er satt, da! Tvi tvi!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 14. oktober 2009 #10 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg hadde mange knekte ampuller med glassbiter i når jeg gikk på menopur...og litt i pregnylen også. Men - sprøytespissen du trekker opp med er tynn - og den du setter enda tynnere så dette er ikke farlig, da kunne de ikke brukt et slikt system. Gikk iallefall strålende for meg som er i veldig lykkelige omstendigheter Håper du er like heldig!!! Jeg krysser fingrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå