Gå til innhold

Slitne dere også?

Anbefalte innlegg

Når jeg kommer hjem fra jobb er dagen egentlig over for meg.. Må bare legge meg flatt ut på sofaen Får jo litt dårlig samvittighet for eldste på ett år, og prøver jo leke litt med ham eller lese bok..

Om morgenen er det en kamp å komme seg opp!

GÅr greit utover dagen, til sånn fem-seks tiden, da er jeg kake.. :)

Trøster meg med at det vel gir seg litt om noen uker.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140810261-slitne-dere-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også helt fullstendig "ferdig" når kvelden kommer. Er i full jobb samtidig som kvalmen herjer i kroppen, og om ettermiddagen er det full fart med en 4-åring og en 2-åring. Så når de er vel i seng i syv-halv åtte tiden er jeg helt utmattet. Da ligger jeg stort sett på sofaen til jeg finner sengen.

Kan vel trygt si at huset ikke er helt presentabelt for tiden :)

Men men - det blir vel bedre om noen uker. Har hvertfall vært erfaringen de andre gangene :)

Jeg er i akkurat samme stiuasjon selv! Godt å høre det er flere. Jeg er håndballtrener fo min datter på 10 år, og i går kveld holdt jeg i tillegg på å kaste opp midt ute på banen. Men det er vel en periode - også kommer forhåpentligvis formen på plass igjen :o)) Jammen er det godt å jobbe også da - når en først kommer i gang med dagen :o)

Jeg er også helt ødelagt. Har vært kvalm i mange uker nå, 24 timer i døgnet. Jobber natt og det har vært helt jævlig....

Var på Riksen i går på kontroll og legen min der ringte meg etterpå og sa at jeg fikk sykmelding:) Så nå kommer den i posten, utrolig lettet nå. Har litt dårlig samvittighet for jobben, jeg hater å være syk/borte fra jobb. Men som mannen min sier, nå må jeg faktisk prioritere babyen og sønnen min som ikke akkurat har hatt noe glede av en mamma som sitter som en zombie og titter på han når han leker

Alle dere som er kvalme burde prøve akupunktur, det funket for meg ved første forsøk. Jeg klarte ikke fungere i hverdagen, etter første gang med nåler sluttet jeg å kaste opp, trodde noe var galt da jeg følte meg så utrolig fin form etter bare 2 ganger, ventet en hel uke før det kom tilbake, 1 gang til med nåler og fin som bare det, er fortsatt sliten men det funker:) Jeg har vært hos Jordmor Pernille NOrmann på Jordmornåla, holder til på gressbanen i tønsberg, er kjempe fornøyd!!! Har også hjemme side jordmornåla.no

Håper noen prøver dette, det er det vært

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...