Gå til innhold

Noen som har kjøpt bugaboo bee rimelig på nett??

Anbefalte innlegg

Jeg har etter mye fram og tilbake bestemt meg for å kjøpe en bugaboo bee som ekstra trille. Lurer derfor på om det er mulig spare noe på å bestille denne på nett? Noen utenlandske sider som folk kan anbefale?

Fortsetter under...

Jeg kjøpte bee på ebay. den var litt brukt og fikk den for en slikk og ingen ting. frakt kom på 500 nok og ingen toll etc. skrev gave og lav verdi.

solgte den kjapt igjen på finn etter å ha brukt den et par mnd. likte den overhode ikke, men tjente faktisk et par hundrelapper på den, så da er det jo greit.

Er du ute etter en god reisetrille ville jeg forresten heller kikket p maclaren vognene var jeg deg.... Bee er sinnsykt kul og god å trille, men setet er altfor smalt, seler rart utformet, vanskelg å få opp og ned (føler du vræker vogna hver gang), kalesjen er helt sjanseløst rart utformet og masse annet jeg ikke likte.

Hm, må si meg veldig uenig med anonym over her- har hatt bee i halvannet år nå (som eneste vogn siste 8 mnd) og er kjempefornøyd.. Dette med smalt sete var visst noe som bare var et problem med den første modellen- de som er fra 08 og nyere har mye bredere sete. Jeg har ihvertfall en meget stor 3 årig gutt oppi den, og han har masser av plass. Sover godt i den også. Jeg syntes også at selene var rare først og spurte i butikken, de justerte de på et par sekunder for meg og siden har de vært perfekte..

Syntes denne vognen så absolutt er å anbefale på det varmeste- jeg har hatt 12 vogner, og dette er den jeg har minst å utsette på... Men ville nok kjøpt i norsk butikk pga garanti etc- sjekket litt rundt på nettet før jeg kjøpte og det virket ikke som om det var mye å spare...

Lykke til :)

Takk takk :)

Jeg fikk også ett veldig dårlig inntrykk av vognen første gang jeg så den i en butikk i Sverige, men etter en veldig god demonstrasjon av vognen på Babyshop her i Norge fikk jeg ett helt annet inntrykk. Det veier myyye for meg at man kan snu setet, da jeg har tenkt å bruke denne fra babyen blir født. Og blir hun som nr 1 så nekter hun å sitte forovervendt til hun er godt over 1 1/2 år, og det er litt slitsomt å måtte ha med seg den store sportsvogna uansett hvor man skal :)

Hei!

Ja jeg hadde den første versjonen av vogna. De "vingene" på sidene har blitt tynnere på de nyere vognene, men setet er det samme og det er også selene som starter midt i ryggen bak på en måte. Syns det var veldig vanskelig å plassere barnet i vogna for han skle liksom rett ut av den før du hadde fått festet han. Savnet også en sporstvognstang, syns barnet satt veldig ustabilt. Syns også stoffet i setedelen er hardt og virker vondt å sitte på. Skal du ha den fra nyfødt har du sikkert også den cocoon greia og da blir jo ikke det noen problem, men vanskelig å få noe sitteunderlag til å passe pga det smale setet.

Det er selvsagt mye positivt også, bl.a. at den kan være MOT deg, og det var derfor jeg kjøpte den, men endte opp med å ikke se barnet pga at kalejsen er veldig telt-aktig og dekker over barnet. Den har også en stor og god shoppingbag samt at den er godt å trille (bedre enn Cameleon, jeg har hatt den også). Den virker også veldig stabil når du triller og den blir liten og tykk i stedet for lang og smal når du slår den sammen, noe som er positivt hvid du har liten bil.

Men alt i alt likte jeg ikke vogna noe spesielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...