Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så utrivelig her inne på dib!

Eller, her inne på småtroll er det somregel bare koselig svar å se, men ellers er det så mye drittkasting! :(

Har ikke opplevd så mye selv, men ser svarene alle andre får.

Hva er vitsen med å være så frekk da?

Jeg merker at jeg ofte blir dratt ned, og lei meg av og lese...

F.eks når det er snakk om tidlig barnehagestart, sove på eget rom, gi mme osv osv.

Føler meg mange ganger som en skikkelig elendig mamma etter å ha lest her inne. Å det er jeg jo ikke!

Så jeg orker bare ikke å henge her mer, blir bare lei meg jo :(

Til alle dere som har gitt meg gode og hjelpsomme svar: tusen takk :)

Lykke til videre alle sammen!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ikke noe koselig dette da! Jeg har fått mange fine tips av deg synes jeg. :)

Men er enig med deg. Innimellom er det mye dritt her... Og har fått helt bakoversveis av anonymforum, så der er jeg aldri..

Håper du kommer inn igjen etter en pause :)

Lykke til videre du også! :-)

Skrevet

Uffda...det var ikke noe hyggelig lesning. Skjønner jo at du stikker når du opplever det sånn, men kommer til å savne deg her inne. Selv henger jeg kun på småtroll 0-1, så hva som skjer ellers på dib har jeg ingen oversikt over, og det er tydeligvis greit.

Ønsker deg og desembersnuppa alt godt videre! :)

Skrevet

Huff så trist! Jeg leser kun her på småtroll 0-1 og ikke reagert så mye på sånt her.

Leit at du forsvinner Happyfreak, jeg har hatt stor glede av dine skriverier. Takk!

Skrevet

Uff, det var trist synes jeg. Har fulgt deg ganske tett her inne, siden snuppa mi bare er halvannen mnd yngre enn di! :) Men jeg skjønner deg egentlig godt, det er utrolig mye ufint voksne mennesker kan få seg til å skrive. Derfor henger jeg stort sett bare her inne på småtroll, her kan man i alle fall ikke være anonym.. Ønsker deg lykke til videre sammen med datteren din, som høres ut til å være ei herlig frøken! :)

Skrevet

Æsj, så synd da! Synes du har bidratt med masse positivt! Lykke til videre med deg og snuppa!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...