Gå til innhold

søskenvogn..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

huff dette er kjempevanskelig. Har prøvet mange, men ikke gjennomgående fornøyd med noen. Har nå en OTH Urban Jungle mountain Terrain, en med faste framhjul. Det er en gammel vogn men oj for en kvalitet! Knapt et merke og ingen rust, vognen har hatt flere eiere. Den er suveren å gå tur med (det var derfor jeg kjøpte denne nå, selv om begge barna egentlig ikke trenger vogn lenger, trengte bare å mosjonere sev ;-) Så skulle jeg valgt en "ny" vogn nå, til baby og søsken så hadde det nok blitt en pent brukt OTH med svingbare framhjul, de kan jo låses så da har man vogn både til tur og by :-)

Anbefaler uansett svingbare framhjul, håndbrems og lett vogn.

Styr unna feks ABC Zoom, som er en tandemvogn som SER kjekk ut, men er supertung å manøvrere med to barn i og umulig på vinterføre.. P&T med søskensete har jeg også prøvet, men fant søskensetet ubrukelig for barn over seks måneder..

Vi har også valgt en MB/Urban jungle søskenvogn. Veldig lett å trille og god kvalitet. Hvis du er opptatt av å ha barna vendt mot deg, så er ikke dette vognen for deg, for det går dessverre ikke - men ellers en helt super vogn!! Syns også at TFK sin søskenvogn virker veldig bra, lett i vekt den også, noe som er veldig viktig med to barn oppi vognen. Foruten om brukt på FINN, så får du de på Barnas Hus og BabyShop

www.barnahus.no

www.babyshop.no

Lykke til med vognvalg!

Annonse

Jeg anbefaler TFK twinner twist. Jeg har 2 barn med 17 mnd mellomrom, og hadde først Titanium tvilling sving som søskenvogn. Denne har svingbart forhjul og er god å kjøre, men jeg synes den ble for trang og liten for min største. Så jeg kjøpte TFK twinner twist etter en stund, og er kjempefornøyd med den. Begge barna har god plass, både på lengde og bredde. Og den er kjempegod å kjøre. Aberet er at barna er vendt fra deg, men jeg synes titteluken veier opp for dette. Dessuten kan babybagen vendes mot deg, så du ihvertfall får sett babyen fra "riktig" side. Den eneste tvillingvognen / søskenvognen jeg vet om som har vendbart håndtak, slik at du kan ha barna mot deg, er teutonias team vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...