victoria :) Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 jeg fikk mensen ti dager før en det jeg skulle pga en antibiotikatype jeg tar, har tatt pergo i 2mnd nå på samme tid, men skal jeg ta pergo tdligere denne mnd her pga tidligere mensen?? eller fortsette på samme tid???
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Hei =) Uansett når du får mensen skal du begynne rundt blødningens 5 syklusdag (det har med modningen av eggene å gjøre!). Dersom legen din sier at du skal begynne på syklusdag 5 så skal du følge dette, er du usikker tar du bare en liten telefon til legen/gynekologen din! Har aldri hørt at en kan få mensen tidligere enn det man pleier pga en antibiotikatype - har selv gått på jevnlig antibiotika i 12 år nå, og har aldri opplevd at det skal forskyve syklusen! 10 dager hørtes mye ut - jeg vil anbefale deg å ta den telefonen til legen eller gynekologen som har skrevet ut pergotime til deg og få en liten ultralyd/sjekk på at alt er i orden... Lykke til da =) Klem fra
victoria :) Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 tusen takk for svar:) dette hjalp meg virkelig, skal også ringe gyn. min i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå