Gå til innhold

Dum førstegangsmor..

Anbefalte innlegg

På slutten av svangerskapet var jeg rimelig lei og kjedet meg veldig. Dette resulterte i mye trøsteshopping. ;( Har alltid hatt dilla på sko og i butikkene var det jo såååå mange fine, det samme gjelder kjoler. I skapet står det nå ikke mindre enn 6 par sko(0-6 mnd) og det henger mange kjoler. Kjole har hun hatt på 2 ganger, sko har jeg ikke fått meg til å ha på de små bena. Idioti!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140809660-dum-f%C3%B8rstegangsmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! Kjenner igjen det der med å ha ting stående ubrukt da. Vi hadde endel kjoler til storesøster som ble lite brukt ja. Er jo max upraktisk! Men sko brukte jeg litt på henne, men hadde ikke 6 par da! 2 kanskje...

Lillebror har jeg ikke brukt sko på. Tok fram et par søte skinntøffelsko i dag og skulle prøve de på. For små gitt! Aldri vært brukt... Ullsokker er jo mye mer praktisk, og mye varmere!

Dum er du nå ikke.... bare noen erfaringer rikere!!!

jeg har endel kjoler jeg også, de e mindre brukt men synes det er kjekt i besøk og sånn. Sko har jeg lite av, sverger til ullsokker! svigernor er en kløpper og strikker og putter på små heklede blomster. de er så søte så... =)

Ja, det går i ullsokker her også de gangene det er nødvendig. Man lærer så lenge man lever.. :) Jeg skulle heller ikke bli "en sånn mor" som lot barnet kun ha body og strømpebukse på..fysj og fy liksom! Ja, så feil kan man ta.. ;D

Men i morgen da skal hun ha kjole og sko på. Iallefall etter andre skift, kanskje.. ;)

Hehehe... Kjenner meg igjen der ja. Min unge skulle ikke bli noe body og strømpis unge!! Meeen... det er jo det absolutt mest behagelige å ha på seg, får meg ikke til å ta på henne alle de upraktiske kjolene, tøffe (og stive) olabuksene, hettejakkene og de klumpete skoa.

Hadde kjøpedilla under svangerskapet jeg også, sykemeldt og aaaltfor mye fritid! :oP

Nå syns jeg faktisk hun er finest i strømpis, body og hjemmestrikka matchende ullsokker fra oldemor :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...