Gå til innhold

Kan man ha 2 festeblødninger med noen dagers mellomrom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blødde litt friskt på kvelden den 8. oktober. I morges hadde jeg blødd litt, og fikk da også litt blod på tuppen av Crinonepinnen. Begge blødningene forsvant like fort som de kom. Porsgrunn mente den blødningen forrige uke kunne være festeblødning. Det kommer an på når egget festet seg. Leste idag at festeblødningen kan komme såpass sent at den kan forveksles m tidlig mens. Blødningen kommer av at egget vokser seg inn i livmoren, og at dette er en prosess. Kan det da være mulig at man kan få festeblødning f.eks. to ganger?

Er på rd 12 idag, og har testet neg på test. Porsgrunn ville jeg skulle fortsette på Crinone sålenge mensen ikke kommer, og teste igjen på tors.

Skrevet

Satt du inn to egg? Tror ikke det samme egget fester seg to ganger... Men det er jo lov å håpe :-)

Skrevet

Satte inn ett egg, men tenkte kanskje det er mulig med to festeblødninger siden denne festingen er en prosess. Det er ikke noe som plutselig skjer, også er det plutselig over. Leste akkurat på bim og symptomer på graviditet at det kan skje at man får festeblødning OG blødning rundt menstid. Klamrer meg til alt håp. Er så glad for at blødningen forsvant så fort!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...