Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 13. oktober 2009 #26 Skrevet 13. oktober 2009 Nick: Babylove Navn: Marianne Bosted: Stavanger Alder: 22 Yrke: Konsulent Hjelpemidler: ingen Prøvd lenge: Siden mai 09. En kjemisk i juni, og en SA nå o okt. Venter el om 1 uke
Ella78 m/ A&M Skrevet 14. oktober 2009 #27 Skrevet 14. oktober 2009 Navn/Nick: Ella78*Prøver* Bosted: Østfold Alder: 31 Yrke: Konsulent Barn: Gutt 1 år Hjelpemidler: EL-tester. Skal snart ta kontakt med gyn og se om jeg kan få Pergotime igjen (som jeg hadde før jeg ble gravid med førstemann). Skal denne runden også prøve "Womens Care"-kremen (Wild Yams="progesteron"). Prøvd lenge: Siden førstemann ble født forrige sommer. Har nå satt inn et nytt gir, nå SKAL jeg bli gravid. :-) (Tok oss ca 2,5 år å bli gravid med førstemann...) Tror kanskje jeg har for kort lutealfase, så dette skal jeg være obs på fremover. Kommer til å ta kontakt med gyn etter nyttår... Frem til da skal vi forsøke å slappe litt av mens vi fortsetter å prøve... Hehe, en selvmotsigelse antagelig...
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #28 Skrevet 14. oktober 2009 Navn/Nick: Ine89 Bosted: Songdalen i Vest Agder men er født og oppvokst i Stavanger (Rogaland Alder: 20år Yrke: Akuratt nå hjemmeværende, men starter på utdanningen min 06.01.2010 (Barne- og ungdomsarbeider) Barn: Ei jente født januar 2007 og en gutt født oktober 2008 Hjelpemidler: Ingen ennå, (begge mine var ikke planlagte) Prøvd lenge: Går nå inn i 2pp
Fruen+jente okt.10 Skrevet 14. oktober 2009 #29 Skrevet 14. oktober 2009 Nick: Fruen ønsker seg spire Alder: 23 Bosted: Salten, Nordland Yrke: jobber på nordlandsbanen Hjelpemidler: gubbelure, også tar jeg tran (stolt!), ved siden av folsyretab. Prøvetid: 1 PP nå, IKM 43. Ivrig symptomjeger;) Og relativt fersk på forumet. Barn: ingen egne, 1 bonusbarn (J, 5 år) Kjempe initiativ Carina81! Takk jenter for at dere gjør dette til et veldig koselig forum, fult av håp og lykkeønskninger!!
M@msen Skrevet 14. oktober 2009 #30 Skrevet 14. oktober 2009 Nick: mamma til 2 gutter (+spire) alder: 32 har jeg vist blitt! Bodsted: larvik Yrke: Avdelingsleder, bhg Hjelpemiddler: Mannen min:) Prøvd lenge: 1 pp og ble gravid, men sitter nå her å blør..uke 6, skal til legen senere så da er jo nok tilbake for fullt her på bli gravid!!! Barn: to gutter 5 år og 3 år! Brukte forumet mye senere i svangerskapet med både 1 og 2 mann:) syntes det er hyggelig å snakke med andre i sammen situasjon!!
Barn 4 :) Skrevet 14. oktober 2009 #32 Skrevet 14. oktober 2009 flott. nick: barn nr 3:) alder: 23 bosted: stryn barn fra før: gutt 5 år, jente 2 1/2 år. har nettopp begynt og prøve.. håper de klaffa med engang.. har ikkje hatt min første mens engang..
monca*84*j12 Skrevet 14. oktober 2009 #33 Skrevet 14. oktober 2009 Navn/Nick: Carina Alder: 25 Bosted: Nittedal Yrke: Bachelor iSpesialpedagogikk/Pedagogisk leder Hjelpemidler: Provera for og holde syklusene normale.. Men sluttet med det når jeg nå startet på Pergo-dobbel kur.. Ikke påvist eggløsning, ingen mens.. Så nå blir det mer Provera og trippel pergo denne mnd... slipper heldigvis pause mnd Prøvd lenge: Nærmer meg desverre to år.. 3Januar er den magiske datoen.. Kjenner på at dette begynner og bli tøfft. Men jeg lever i håpet. Bebbis SKAL det bli på meg!
Lille diamant Skrevet 14. oktober 2009 #34 Skrevet 14. oktober 2009 Nick: Lille Diamant Alder: 25 Bosted: Rogaland Yrke: Pedagogisk leder, bhg. Hjelpemiddler: Eggløsningstester, folsyre og vitaminer. Prøvd lenge: Hadde første skikkelige pp i juni og ble da gravid. Mistet dessverre når jeg var i uke 12 i en MA, og går nå å venter på svar på om jeg er gravid igjen..10 uker etter at jeg mistet. Har ikm imorgen.. Barn: ingen barn enda.. Synes dette var en kjempe fin tråd!
monca*84*j12 Skrevet 14. oktober 2009 #35 Skrevet 14. oktober 2009 Ble galt det der..Jeg heter jo ikke Carina Jeg heter jo overraskende nok Monica.. hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. oktober 2009 #36 Skrevet 14. oktober 2009 Navn/Nick: Silje Alder: 23 Bosted: Oslo Yrke: Lærer på spesialskole Hjelpemidler: Har gått på to enkle og tre doble pergokurer + progesteronkrem. Skal snart i gang med prøverør. Prøvd lenge: 37pp. Snart 3 år.
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 15. oktober 2009 #37 Skrevet 15. oktober 2009 Navn/nick: 2røverdøtre&hemmeligheten? Alder:35 Bosted: Buskerud Yrke: Lærer Hjelpemidler: Mann, tran, babycomp, EL-tester og folsyre Har to jenter på 2 og 5 år - ble raskt gravid 2pp
Hagla Skrevet 15. oktober 2009 #38 Skrevet 15. oktober 2009 Navn/nicm: hagla Alder: 31 Bosted: Rogaland Yrke: Adjunkt med tillegg Hjelpemidler: Mann, el-tester og akupunktur Barn: jente på litt over 2 år - gravid i 3pp 4pp
frydfrøken Skrevet 15. oktober 2009 #39 Skrevet 15. oktober 2009 Navn/nick: frydfrøken Alder: 31 Bosted: Nittedal Yrke: Helsesekretær Hjelpemidler: Ingen foreløpig, men har akupunktør på jobben så tenkte å prøve på det. Barn: Gutt 8 og jente snart seks. Prøver på en til med ny mann : ) Prøvd lenge: Begynte i desember i fjor så har holdt på en stund, synes jeg da i hvertfall : ) SA i mars i uke 6. IKM i uke 45 : )
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 16. oktober 2009 #40 Skrevet 16. oktober 2009 nick :julespire?? alder: 26 Bor: nord Yrke ; hjelpepleier hjelpemidler : ingen, hehe..Har ikke engang tatt ut spiralen(blir strax). barn : to jenter Prøvd lenge: Nei, ikke startet enda, blir iløpet av november/desember. Synes det er greit med et forum som dette, å treffer andre i samme situasjon:) Prater liksom ikke åpenlyst med hvem som helst om at man prøver ..
*smula* Skrevet 17. oktober 2009 #41 Skrevet 17. oktober 2009 nick: smula alder: 30 bor: jæren yrke: lærer hjelpemidler: ingen barn: gutt 2 år prøvd lenge: starter prøving etter denne syklusen.
Mamma til BA08 og K10 Skrevet 17. oktober 2009 #42 Skrevet 17. oktober 2009 Nick: Engel80 Alder: 29 Bosted: Rælingen Yrke: Saksbehandler/fysioterapeut Barn: Gutt 08 Hjelpemidler: Ingen foreløpig Prøvd lenge: Første pp nå, IKM uke 43.. Venter spent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå