Gå til innhold

Liggestilling etter sexen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et rart spørsmål - etter sexen ligger jeg gjerne med en pute under rumpa en god stund. Men når det så skal soves (vi gjør det også innimellom selv om jeg har EL, kremt), så foretrekker jeg å ligge på siden. Høyre siden. Hvis jeg har eggeløsning i venstre eggleder, vil denne stillingen påvirke "svømmeturen" negativt da tro??

Seriøst spm altså, tro det eller ei ;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har lest på en side om en gynekolog som skrev at det ikke spillte noen rolle hvilken stilling man lå i bare man holdt seg i ro i ca 20 min etter samleiet før en gikk ut på do. Lykke til.

Skrevet

Dette har jeg også tenkt på.. Jeg forholder meg hvertfall ganske i liggende stilling i ca 20 min , hvis vi ikke har hatt sex rett før sengetid da , for da sover jeg og ligger som jeg ligger;) Noen ganger må jeg bare gå på do etter de 20 minuttene fordi det er så siegt og litt ekkelt:)

Vi får tro de små svømmerne er spreke og svømmer selv om det er motbakker:)

Skrevet

Jeg har to små, og har aldri tenkt over hvordan jeg ligger... Har hørt at det kan være lurt å ligge oppover, slik du beskriver med pute under rumpa, men sjansen for å bli gravid er der uansett hvordan du ligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...