Bringebærmamma 160611 Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Har lest samme type overskrift i andre innlegg tidligere. Har alltid tenkt at det må være så fælt å miste. Denne gangen var det min tur. Det var trist å gå inn og forandre statusen min fra "gravid" til "bli gravid" igjen. Jeg skulle vært i uke 6, og nå har jeg rykket tilbake til start. Det eneste jeg er glad for, er at når det først skjedde at det skjedde så tidlig i svangerskapet som det gjorde. Jeg tror det må være værre jo lengre man går. Nå er det bare å vente på ny eggløsning, og krysse alt for at det går raskt å bli gravid igjen. Babystøv mottas med takk.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Å neiii så trist å høre. Rakk selv å ha gleden over å være gravid i nesten 14 uker for så å miste. Der er så fælt. Føler med deg. Mistet 23 juli i år, fikk mensen i går og da ble jeg litt lei meg. Håper vi neste mnd er klar for å gå videre til 1-tri sammen. Masse trøsteklemmer fra en som vet hvordan det er å miste.
Hegemor_78 Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Pfhuuuu - babystøv blåses til deg! En trist opplevelse for deg, føler med deg! Ikke mist håpet da, tenk på at det er naturen som ordner opp i noe som ikke var som det skulle. Skjønner at det er kjedelig å starte på skrætsj... men du er ikke alene. Snart er det din tur igjen! Og min!
Carina har to små gull Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Huff så trasig at du også skulle oppleve å miste. Går nok bedre neste gang. Sender deg en stor trøsteklem.
Bianca83 Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Hei Bringebærmamma! Forstår akkurat den kjipe følelsen du har nå. Jeg opplevde det samme for ca 4 uker siden, og inntil da tenkte jeg heller ikke på at det skulle skje meg. Jeg var bare 5 uker, og om det er noe positivt, som du sier så er det hvertfall, at man mistet tidlig og en kan da nesten regne det for en vanlig mens med ny pp med en gang. Jeg har ikm på torsdag (er veldig spent), og hvis det er noen trøst så syns jeg helt ærlig at disse ukene har gått veldig fort! Håper det klaffer for deg fort igjen og at du får ukene til å gå. tvi tvi :-)
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Å nei så trist:( Ønsker deg masse lykke til med prøvingen videre. Nå vet du i det minste at dere kan klare å bli gravide... Sender deg masse babystøv og håper at du snart er tilbake der du slapp.. Hold håpet oppe;) Varm klem og masse babystøv til deg******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Kjempe trist og høre:/ Greit du kommer innom her igjen, men det skulel jo bare være som gjesteskribent da......men håper du har det i kroppen og blir fort gravid igjen:) *trøsteklem oversendes*
Bringebærmamma 160611 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2009 Tusen takk for alle trøstende ord. Det varmer! Tusen takk igjen. Klem
-68mamma Skrevet 14. oktober 2009 #9 Skrevet 14. oktober 2009 Uff, det var leit *klemme* Trøsten er jo at det er innmari vanlig å miste akkurat i uke 6-7, så du er ikke alene. Og bedre at kroppen ordner opp med en gang hvis embryoet ikke er levedyktig, enn å la deg komme langt i svangerskapet før noe skjer. Også bra å vite at du er veldig fruktbar akkurat rett etter en abort - for da er kroppen din fortsatt full av bra hormoner :-) Ønsker deg masse lykke til denne runden!!!!
M@msen Skrevet 14. oktober 2009 #10 Skrevet 14. oktober 2009 Huff trist å høre, sitter her og har vondt selv...tror nok jeg har mistet/ mister nå... Blør og har vondt!!! Jeg er/var i uke 6 nå, hadde du mye vondt???(hvordan arter det seg??) Jeg skal til legen senere idag...huff er så trist å gå å vente...men enig med du at det er "greit" at det skjer så tidlig, hadde vært ennå værre om det hadde skjedd om noen mnd...
Bringebærmamma 160611 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 14. oktober 2009 Hadde brun utflod ett par dager før jeg begynte å blø. Menssmerter på kvelden før jeg begynte å blø skikkelig. Blødde kraftig (for å være meg) kontinuerlig i 2 dager. Så stoppet det helt opp, og fra da har det bare vært litt innimellom i 3 dager. Hadde mensmurringer, men ikke sterke smerter. Bitte litt klumper ikke mye. Jeg var 5 uker på vei. Nå kryssers fingre for at det ikke tar altfor lang tid før EL er på vei igjen, og for at alt går vel med deg. Klem
Lille diamant Skrevet 14. oktober 2009 #12 Skrevet 14. oktober 2009 Så trist å lese at du også mistet føler det begynner å bli endel som har gått gjennom dette nå. Mistet selv i uke 12 i august, og dette er min første pp etter det igjen. Får håpe det går fint med deg, og at du blir gravid igjen fort Føler ihvertfall masse med deg, vet hvor tungt det er å miste. Lykke til fremover
Kronesis Skrevet 14. oktober 2009 #13 Skrevet 14. oktober 2009 Veldig trist å høre. Jeg mistet i uke 10 for 6 uker siden. Så vi er mange! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå