nuppa76 Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Lilletulla her på snart 4 mnd våkner hyppig på natta for mat så jeg tenkte at i kveld skulle jeg prøve å gi henne litt mme i tillegg til pupp.. Ga henne litt pupp først.. Så ga jeg henne litt ferdigblanda nan.. Det ville hun ikke ha.. Fikk i henne ca 20 ml hvorav sikkert mesteparten ble spytta ut igjen.. Som sagt ga jeg henne den ferdigblanda.. Er det forskjell på pulver og den?? (synes egentlig det lukta litt dritt av det..) Hun har kun fått mm til nå.. Må hun tilvennes til erstatning?? Noen som har noen gode råd å komme med er jeg veldig takknemmelig. Hadde håpet på litt lengere soveøkter om natten snart..
Maia&Mathias <3 Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg vet ikke om det er noe forskjell på ferdigblanda nan og pulver nan, men jeg fikk beskjed av hs om å heller gi grøt i steden for mme når lillegutt ble 4 mnd.... Så hvis du ikke får i henne mme kan du jo kanskje snart begynne å gi litt grøt hvis du vil?
Lilletrille med to jenter Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Tror nok jeg også ville heller vurdert å starte med litt grøt da. Snakk med helsesøster, så vil hun også se om vektøkningen tilsier at det kan være greit å starte med noe i tillegg. Har prøvd nan ferdigblandet og i pakke, og har aldri opplevd at det lukter litt dritt av det, så tror jeg kanskje ville vært litt nølende dersom det lukter slik;) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå