Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man forvente å se en liten hump på magen? Ikke sånn at andre kan se det, men sånn at du selv som kjenner kroppen din kan merke det. Er ganske tynn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er førstegangs tror jeg du må vente til 2. trimester, men det er nok veldig individuelt.

Skrevet

første gang ventet jeg til uke 14. nå er jeg i uke 8 og har fått litt mage.. men er nok mest oppblåst.. =P

Skrevet

hehe, ok... da er alt normalt der også altså. kikker etter en liten hump hver dag. litt utålmodig her ja... hehe

Skrevet

Jeg merket det vel rundt uke 12 tror jeg, og nå i uke 14 + 6 føler jeg virkelig at jeg ser gravid ut, klarer ikke å trekke magen helt inn liksom... Er ikke så høy (161 cm), så tenker det er derfor det synes. Tenkte å unnskylde endret mage med at jeg bare hadde lagt på meg litt, men ble gjennomskuet av mine to nærmeste venninner i helgen. Har ikke hatt en type klesstil med tunika etc, men det har jeg gått til innkjøp av nå, så tror de reagerte mest på at jeg hadde skaffet meg 7 tunikaer de to siste ukene... Syns imidlertid magen "ser gravid" ut og ikke bare tjukk liksom, så må nok røpe det til flere i løpet av de neste ukene... Men det er litt kos også da :o) Virkelig et tegn på at noe er inni der :o)

Skrevet

Jeg fikk fort stor mage med førstemann. Så alle trodde jeg ventet tvillinger:D Så det er ganske så forskjellig..

Nå med nr to kjenner jeg meg rimelig oppblåst, altså ikke babymage men oppblåst, er litt over 1 mnd på vei..

Skrevet

Jeg husker ikke helt hvor langt jeg var på vei da jeg merket mage sist, men husker jeg var ca 4mnd på vei, og folk så ikke at jeg var gravid :S :( det var jo litt nedtur, syntes jeg. Da hadde jeg jo kommet så langt at jeg ville fortelle og sånt..

Denne gangen føler jeg meg veldig oppblåst. Er 4+6 nå, så regner ikke med noen mage med det første. Har vel ikke lyst at det skal vises så veldig kjapt, skjønt mamma har sett det på meg i et par uker allerede, hihi..er visst noe med ansiktet og fasongen..

Skrevet

Spørs om man har en mage fra før det!:D

Nei da..det varierer jo på førstegangs/flergangs, kroppsfasong osv osv..

Sjekk babyverden.com sin "visuelle" uke til uke, da får du ett lite innblikk i hvordan ting skjer ihvertfall1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...