Gå til innhold

bekkenløsning....

Anbefalte innlegg

jaja, da har jeg endt opp med bekkenløsning... er i uke 11, så jeg synes vel egentlig at det er litt vel tidlig, men det er kroppen som bestemmer....

Håper jeg kan klare å fortsette å jobbe, men jeg frykter at det blir en sykmelding snart...

Men alt i alt, så er det jo egentlig verdt det da... Vil jo så gjerne ha en liten baby, og selv om jeg har vondt, så ser det ut til at "bittelille" fortsatt har det bra..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140808406-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du uheldige.. Hvordan kjennes det ut?

Et par kvelder nå når jeg har sittet i sofaen har brått korsryggen"hengt seg" og jeg klarer ikke bevege meg. Utrolig vondt.Kommer meg ikke opp av sofaen eller noe. Har i flere år slitt med bekkenlåsninger..kanskje jeg er litt mer utsatt da også..:( Hope not

Håper det går bra med deg da,så du slipper sykemelding.. men,er vel dessverre ikke noe som bare går over med det første heller :s

TWI TWI

Hos meg startet det med vondt nederst i ryggen, og spredte seg etterhvert til hofteområde og baken. Jeg har også hatt en del vondt i lysken og ved skambeinet. Jeg har hele tiden kjent at det er vondt der det er bein, så jeg har vel hatt mine mistanker om bekkenløsning.

Jeg har vondt hele tiden egentlig, både når jeg står, går og sitter, men det er litt bedre å ligge. Jeg vil beskrive smertene som "betennelses vondt" i og rundt bein.

Jeg har fått beskjed om å variere mye med hva jeg gjør, slik at jeg ikke sitter, går og står så lenge om gangen. Helst bør jeg legge meg ned flere ganger i løpet av dagen, men det er ikke lett på jobb..

Om natta har jeg pute mellom knærne og helt ned til føttene, og dette lindrer også mye.

Skal begynne med fysio og varmtvannstrening.

Om dere har bekkenløsning har ikke jeg nok erfaring til å svare på.. Men det kan jo være lurt å høre med legen slik at dere kan begynne eventuelt behandling tidlig..

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...