nitro circus Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 ........jeg hadde første dag i siste mens 24.08, og har enda ikke fått mensen. Men har testa negativt på 5 tester.... tok siste test forrige uke, ikke noen etter det. For har jo hele tida trodd mensen skulle komme..... Har så lite lyst til å stikke til legen.......enda!! Hvor lang tid kan det ta ( i det lengste tilfellet dere har hørt) å få positiv test?? he,he... Kjenner meg både gravid og ikke...... .....så på god morgen norge i dag, om han som hadde mista kona si med eggstokk kreft!! Tenk om jeg faktisk har det..... begynte å gråte en skvett jeg da.... Kanskje jeg er helt på jordet....kroppen kan ha hoppet over en syklus?? Huff....
påtjukken Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 sist me prøvde hoppet kroppen min over en syklus, så fikk eg tr en mnd for seint og etter det såg eg den ikkje på nesten 2 år (var gravid:p) den mnd den hoppet over var visst en sånn mnd der alle hormoner fra p-pillene slapp taket... du får håpe på det eller sein hcg,,, kjenner ei som ikkje fikk pos test før i uke 11:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå