Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, nr 3. Oh, det blir nok travelt! Mine er 6 og 3 når tredjemann kommer. Men gleder meg enormt!!

Skrevet

Nr 3 ventes her også:-) I det ene øyeblikket lurer man på om man faktisk er gravid, og i det neste øyeblikket er man plutselig i svangerskapsuke 5! Termin 22. juni (leeeenge til). Har en 6-åring og en 3-åring fra før.

Skrevet

Jepp, 7 juni er datoen min. Har en på 4 år og ei på 1 1/2 år. Det blir nok litt hektisk, men gleder meg veldig.

Skrevet

Nr. 3 her også. Termin ca 25 mai.

Har en 4-åring og en 2-åring fra før, så det blir nok ganske så hektisk. Men vi gleder oss!

Skrevet

Ja, har jenter på 4,5 og 3 frå før. Det blir rart å få baby og ha så sjølvstendige jenter frå før. Men nr to var det ikkje akkurat slik...

Skrevet

Nr. 3 ja, har en på 4 og ei på to fra før, termin 23, mai.

Skrevet

Tredje her ogsaa :) Har en paa 6 og ei paa 3 fra før. Spent paa hvordan det blir med tre, men gleder meg!! :)

Skrevet

Nr 3 her også. Gutt på fem og gutt på to når babyen kommer i slutten av mai.

Skrevet

Venter nr 3 med termin 17.mai:)

To gutter på 9 og 6 fra før...så dette blir som å begynne litt på nytt igjen;)

Minstemann rekker å bli 7 år...og babyen kommer ca 1 mnd før 10 års dag...helt sprøtt, men gutta gleder seg som bare d over babyen i magen!

Eldstemann driver å leser hvor stor babyen er nå og lurer på om jeg har alle symptomer etc! Det er så søtt og varmer et hjerte den omtanken!

Skrevet

venter også nr 3... har gutt på 7 og jente på 3 og termin 16.mai.. gleder meg kjempe masse... gleder meg mest til og kunne være gravid fult ut, vise stolt fram magen og kjenne liv der inne... har masse og se fram til, og enda mer og glede oss til:-)

lykke til alle sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...