Gå til innhold

Ang testing tidlig

Anbefalte innlegg

Jeg har testet svaakt positiv på billigtester i dag og i går (RD 10 og 11). Den var ikke sterkere i dag, muligens litt svakere..

Jeg er så i tvil. Er jeg gravid? Er det andre ting som gjorde at testene slo ut? Er det ikke negativt at testen idag ikke var sterkere?

Huff ikke lett dette, vil liksom ikke gi meg selv for positive forhåpninger, selv om jeg tror kanskje jeg er gravid.. -hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140808183-ang-testing-tidlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nettopp derfor man ikke skal teste for tidlig. Det kan være en nesten-festing som gir utslag (men som glapp), det kan og være en begynnende festing som gir utslag. Veldig dumt å teste før minimum rugedag 12 etter innsett. En positiv test da vil være mer sikker. En svak test nå kan gå begge veier. Eggløsningssprøyta kan også gi utslag helt fram mot ca rugedag 9.

En liten oppdatering..Har testet svakt positivt fra dag 10 til idag dag 13.. Tok en ny type test idag, men var svakere enn den jeg testet med i går. Hva tror dere? Skal ikke streken på dag 13 være mer tydelig?

Er jeg gravid eller kan det være noe annet fremdeles?

Hva bør hcg'en være på imorgen? Når jeg var gravid sist (og mistet) lå den på ca 150..

ET TIPS: IKKE test tdilig. Vent til iallfall dag 12. Det har vært helt forderdelig å tolke, tenke, vente på morgentimene slik at jeg kunne ta ny test... Så ikke vær like utolmodig som meg :)

Annonse

Du har helt klart hcg i kroppen siden det er en svak strek, men den burde vel strengt tatt vært sterk og fin i alle fall på rugedag 14 om du er gravid. Det kan være du har en sen festing, eller det kan være det er en tidlig MA. Det kan gå begge veier så du må bare vente på blodprøvesvaret. Håper det beste for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...