Gå til innhold

Menn og Pergotime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI jenter:)

Jeg skal til gynekologen i morgen, 14 okt. Har desverre mensen så jeg får ikke tatt innvendig UL for å sjekke cystene. får bare komme til hos gynekologen hver 4 mnd, pga han har mange pasienter, og når jeg var hos han for 4 mnd siden hadde jeg også mensen:-(

Men men. Det som er positivt for min del er at jeg har hatt en stabil syklus på 25-30 dager i 8 mnd nå:D Men har ikke blitt gravid en eneste gang og vi startet prøvingen i februar 08.

Jeg har PCOS, og samboer har nedsatt sædkvalitet. bare 4 mill pr milliliter og normalt skal det være 20-25 mill pr milliliter.

Meg og han vurderer ICSI forsøk, men vi har bare vært samboer på papiret i 1 år, og derfor mest sannsynlig ikke får gjennomslag.

Så jeg har lest litt på internett og funnet ut en del om dr purvis som har greie på menn. Kan jeg spørre min gynekolog i morgen om han kan henvise min samboer til en urolog i Bergen? Vi holder til i Bergen..

Har også hørt at menn som har nedsatt kvalitet og lite antall celler kan få pergotime for å få fler sædceller. stemmer dette? Kan jeg spørre min gyn om han kan skrive dette ut til samboeren min? Eller må han gå til en urolog som kan gjøre dette?

Jeg har også tenkt på lapraskopi, så vi har noe å gjøre i mellomtiden mens vi venter på at enda et langt år skal gå så vi kan søke om ass bef.

På de snart 2 lange årene vi har prøvd så har jeg aldri blitt gravid. Men har blitt gravid med 2 andre menn for en del år tilbake, men jeg har fortsatt ikke barn:-/

Så jeg vet ihevrtfall at jeg kan bli gravid. Har selv prøvd pergotime i flere mnd uten at det har gitt utslag.. Så jeg tror nå det har mest med min samboer å gjøre, og vil prøve det vi kan før vi investerer masse penger på prøverør.

Noen ideer?RÅD? tusen takk på forhånd=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Purvis gir menn Pergo-time. Men det er visst ganske omstridt, så du må bare høre med din gyn. om han vil skrive ut resept til ham eller ikke. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...